TS4: Ladda ner crop top av Sim4Ny

| Postat i: TS4: Downloadstips
Jättesnyggt, löst sittande crop top av Sim4Ny i massor av färger. 


simsstar

förresten har jag frågat om ett länk byte skulle vara roligt om du kunde länka mig! har länkat dig!:)

Svar: Absolut! Jag ska lägga till dig när jag kommer hem och har tid. :)
"Kaka"

simsstar

jo förlåt att jag frågar men när blir det att jag blir länkad?
är bara så glad just nu att jag inte kan vänta!:)

Svar: Jag har glömt bort det, sorry! Vad har du för bloggadress?
"Kaka"

starsims

Http://sims-tjejerna

<3

Svar: Jag har lagt till er nu. :)
"Kaka"



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?