TS4: Lockwood - Gym & mikromat

| Postat i: TS4: Familjen Lockwood

Dixon har avancerat till gymmet. Äntligen vågar han gå dit! 


...riktigt tungt är det dock och han pressar kroppen till sitt yttersta. 


...därför är det så skönt att gymmet även har en pool man kan svalka sig i. Efter att ha kört ett riktigt hårt benpass är det skönt att bara ligga och flyta i vattnet. 

När Dixon kommer hem bjuder mamma Ariana på mikromat. Det blir ofta så när Mason inte är hemma och är på jobbet... 


violassims

Hahaha Dixon har bättre självbehärskning än jag 😂
Vad snygga kläder Ariana har!!!

Svar: Jaa, visst har hon! :D
"Kaka"

Simstales

Tycker det är jättekul att du börjat om att blogga igen! :D
Har du förresten byggt gymmet själv? Tyckte det var väldans fint!

Svar: Vad roligt att du tycker det! Tack så mycket. Nej, jag har inte byggt det själv tyvärr (men jag jobbar på ett atm hehe). Om du vill kan jag leta upp vem det är som gjort det? :)
"Kaka"



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?