TS4: Lockwood - Födelsedagar och flytt?

| Postat i: TS4: Familjen Lockwood

På tal om födelsedagar så är det Masons tur den här gången. Och han blir åldring! (åh Mase, varför... du får inte dö????)


...även Dixon fyller år snart. Snart går han ut gymnasiet och blir ungdom. 


Efter lite svettigt arbete i trädgården har familjen nu samlat alla dekorationsägg! De pryder väggen i vardagsrummet.



På kvällen släpper Ariana den stora nyheten hon och Mason burit på de senaste månaderna. De ska flytta! Till ett större hus! Det har varit i rullning länge men för någon dag sedan kom de fram till att de äntligen har råd. Det blir ett stort, modernt hus, väldigt nära där de bor nu. Men det är myyycket större! 


Simstales

Neeej, det är omöjligt! Mason får inte bli gammal och dö än! :(
Och vilken teaser du ger oss för Phillips utseende, ingen bild på ansiktet än ;)
Har du förresten redan nu bestämt vem av Phillip och Dixon som ska bli den du ska fortsätta spela med? Eller kanske båda? Eller det kanske är en hemlis ;)

Svar: Jag har inte bestämt mig riiiktigt ännu, just nu spelar jag med båda! Inläggen på bloggen är tidsinställda så är väldigt mycket före in real life ;)
"Kaka"

violassims

Men visa oss Phillip!!! :o
Mason kommer leva för alltid!

Em.

Jag hatar när mina simmar åldras, och dör. Jag har en just nu som arbetar bra på sina ambitioner, hon får föryngrings serum. Den simmen kommer aldrig att dö. Hon är odödlig, lite som en vampyr, och ser alla sina makar åldras och dö, samt alla sina barn åldras och dö. Medan hon lever kvar, och gång på gång skapar nya familjer. x)



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?