Ladda ner: Modern Clothing Boutique

| Postat i: Skapelser, TS4: Downloadstips


Hejhej hörrni! Nu har jag gjort en till butik efter önskemål. Jag blev själv inte så jättenöjd... men jag hoppas ni tycker om det. Skriv gärna en kommentar om det är något ni önskar att jag bygger. ♥


thesimslife

Men åh! Var ju skitsnygg!
Gillar inte heller stora tomter så särskilt mycket så den här var ju perfekt :)
Jag kommer själv ladda ner den och använda i mitt spelande om någon av mina simmar ska ha en klädbutik. Tuppen upp i alla fall :)

Svar: Tack, vad kul! Hoppas du visar det så att jag kan se :*
"Kaka"

violassims

Det vart ju skitsnyggt ju!
Älskar att du satte ett personalrum på övervångingen, mindblowing!!

Svar: Hihi, taaack <3
"Kaka"

♀ R E V O L T E N ♀

Tycker det blev braaa ^^

Svar: Tack! :>
"Kaka"



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?