Favoritskapare för CC i The Sims 4

| Postat i: TS4: Downloadstips
Hej simsare! Tänkte att jag skulle knåpa ihop ett inlägg med mina favoritskapare för nedladdningar till The Sims 4. Jag gjorde ju ett inlägg med mina favoritsidor för The Sims 3 - det inlägget hittar du [här]. Precis som inlägget för The Sims 3 kommer jag att uppdatera detta inlägg då och då! 

Detta är alltså mina ABSOLUTA favoriter som jag noga valt ut efter kvalité och min personliga smak gällande custom content.

Update 2021: Det var tre år sedan jag uppdaterade det här inlägget, och min stil har verkligen ändrats sedan dess. Nu är det bara Maxis Match som gäller för mig, så inlägget är uppdaterat efter det. Jag använder till exempel inget build eller buy cc längre.



Hår
- ImVikai - AHarris00Britney - DogSill -

Kläder
- Nords - Sentate - MarsoSims -

Smink
- xUrbanSimsx -

Skor
- MJ95

Hus & Tomter 
- Jenba -

[UPPDATERAT 17´4 AUGUSTI 2021]


Felicia

Vet du om det finns någon historieutveckling i sims 4? :)

Svar: Ja, det kan jag svara på. Svaret är både ja och nej. Det är inte samma sak som i trean på den nivån att simmar är otrogna, får barn, flörtar med andra eller liknande. Simmarna åldras automatiskt (om du väljer tat ha på den funktionen vill säga), och om de dör flyttar nya in. Återkom gärna om du vill veta mer så ser vi om jag kan svara på det :)
"Kaka"

violassims

Nämen, typ alla mina favoriter finns ju här :P Plus en handfull som jag aldrig hört talas om!
Mycket stiligt inlägg måste jag säga!!

Mandarinen

Tack, tack tack! Har verkligen behövt ett sånt här inlägg :D

Amanda W

Tack! Älskar dina simmar och hus!! :D

Svar: Tack så mycket! :*
"Kaka"



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?