Evans - The love of her life

| Postat i: TS3: Familjen Evans

Ana möter Brooke - Cassies mamma - när hon är ute och fotograferar staden. De två har egentligen inte pratat så mycket men Ana tror sig vara mycket bekant med Brooke med tanke på att hon är kändis. Sen ser ju Cassie upp till sin mamma Brooke och har därmed berättat en hel del om henne för Ana.


Med stora uppspärrade, bedjande ögon ber Ana om hennes dotters hand, Cassies hand. Hon berättar att det är kvinnan hon älskar, att hon vill spendera varja dag med henne, i resten av deras liv. Brooke hade egentligen bestämt sig för att säga ja redan den dagen som Cassie berättade om Ana, för hon hörde på hennes röst att hon var den rätta. Dette är något Ana inte vet om så Brooke låtsas ta sig en funderare.... men självklart säger hon ja! Självklart ska hon och Cassie få gifta sig!

Helt ovetandes om detta joggar Cassie hem från jobbet. Hon vet inte om att the love of her life snart ska fria till henne.


Olivia Jappz

Jag älskar den där "Be om hmhm hand" interaktionen som kommer med Leva livet, när jag gjorde det för första gången tog jag kort hela tiden och pausade hela tiden för att få den bästa bilden, så har inte direkt sett om man har "opausat" hela tiden. xd Jag måste verkligen sluta ta så många bilder..

Svar: Ähh, bilder är ju bara roligt!
"Kaka"

Anonym

Hej jag har två frågor till dig, hade du kunna visa pages rum? Och fråga 2, kan du visa cassies outfits. Alltså vardag finkläder osv?:)

Winnie

Snygg tröja på de två sista bilderna på Cassie, vart kommer den ifrån? :)

Winnie



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?