TS4: Lockwood - Fattiglapp

| Postat i: TS4: Familjen Lockwood

Med nybryggt kaffe i handen går Mason ut för att kolla posten, flaggan är ju uppe. Det var dock ingenting roligt, utan bara en räkning på närmare 400$ simdaler, när han betalat den är det bara några tjugolappar kvar i börsen.


Innan jobbet passar han på att blanda några drinkar. Han har nyligen upptäckt några nya recept!

Dagen efter går han över till gymmet för att göra utbrott för sina känslor. Väl där möter han Ariana, vännen som Summer skulle presentera honom för men som hon inte hunnit göra ännu. Mason känner att han nästan tappar andan av hennes unika skönhet.


Summer Holiday Lover

Jag tycker att Summer var snyggare! Den där andra var ju asful! Blått hårt liksom!

Svar: Det är din personliga åsikt! Själv tycker jag att alternativa stilar är galet mycket finare än "det vanliga"
"Kaka"

Emma

Jag måste bara fråga, vet du hur man stänger av tutorial som poppar upp hela tiden? Kan inte stänga av det i origin fast jag försökt flera ggr. Vet du hur man fixar det här lr?

Svar: Åh, nej faktiskt inte... stör mig själv på det :(
"Kaka"

Zandeas

Grymma tips :D http://www.nattstad.se/simsdesigner

Svar: Tips? Menar du att jag ska kolla in din blogg? :)
"Kaka"

Emma

Ah synd. Hoppas någon hittat så man kan få bort det. Haha :( Men fina simmar föresten! ^^



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?