Känner att min sims-samling är komplett

| Postat i: Allmänt


Har varit borta hela dagen - färgat mitt hår, sovit i vardagsrummet hos två tjejkompisar, varit på klassträff, åkt bil i flera timmar bara för att och är nu äntligen hemma i min säng. Min kära pojkvän, som känner mig så väl vet att det första jag gör när jag kommer hem är att lägga mig i sängen. När jag drar upp täcket ser jag ett paket från CDON och förstår direkt att mina sims har kommit! Det här är de prylpaket jag aldrig orkat köpa men ändå velat ha. Nu känner jag att min sims-samling är komplett! 

Så glad, men är tyvärr för trött för att spela eller ens installera dem. Så det gör jag imorgon! Ska även försöka göra en liten videoblogg om vilka The Sims spel jag tycker är bäst. 


Anna Röd - Nörd & Filmskapare

Awesome ;D finns få saker så nice som en komplett sims samling!

Rolo

Diesel är verkligen superbra! :D

Sara, Simsdeluxe

Jag hade höga förväntningar på 70, 80, 90-tal men det levde tyvärr inte upp till förväntningarna. Det är helt ok men inte mer liksom. Diesel däremot. Oh my <3

Alva

AWESOME :D

DailySims

Vad kul :)
Jag har ett problem, jag startar upp sims och trycker på play tecknet, det blir svart, sen återgår den till min hemskärm? !

Svar: Samma frågor som alltid - provat rensa cachen samt onödiga filer, spelat utan cc, utan mods och packages?
"Kaka"

Ellie

Har ställt en konstig fråga på blogresponse :)

simmarsmulan

åh, är så sugen på Diesel!!



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?