Evans - Nytt hus

| Postat i: TS3: Familjen Evans

Jun har avancerad bra i karriären. Nu är hon ambulanssjuksköterska.


Hon får till och med åka ut på olika uppdrag nu. Här om dagen skulle hon vaccinera simmar på stadens kyrkogård. Konstigt ställe att vaccinera folk på...


Nu har Elijah & Jun äntligen tagit tag i det här med att bo tillsammans. De har bestämt sig för att köpa ett hus! De har redan varit och kollat på det, en enplansvilla på andra sidan bron. Elijah fick nämligen ett arv på cirka 30.000$ simdaler och huset kostar bara någon tusenlapp under det.


Här ligger deras nya hem. På andra sidan bron, där det är lugnt och tyst. Här bor visserligen massa femstjärnekänidsar så papparazzis lär det vara gott om...

 



Elijah & Jun kan inte vara mer nöjda med livet de börjat tillsammans. De har nu köpt sig ny sovrumsinredning, det är långt ifrån klart och de är ändå inte nöjda. Kanske byter de ut den vid ett senare tillfälle. Efter att köket och toaletterna inreddes har de nu vara 62$ simdaler kvar. 

Snöflingedagen är här om bara några dagar. Men de har redan passat på att köpa en mistel. "Elijah... kom och prova misteln. Vi måste se så att den fungerar"


Ellie

Ser ut lite som på första bilden att hon ska flaxa :)

Ellie

Hur får man arv? står det bara typ "Elijah fick 30.000 simdaler i arv" eller behöver man ett EP? :)

Svar: Det är en livslång belöning som kommer med expansionspaketet Leva Livet. Du kan köpa den när du har 30.000 poäng. :)
"Kaka"

Ellie

WCIF Hennes hår? (Jun, den uppdaterade håret) :)

Svar: Menar du hästsvansen eller det utsläppta håret?
"Kaka"

Evve-Normal is boing!

HI! Tänkte bara snabbt berätta att jag har nominerat dig i en blog award-lista-thingy :)

Har du lust och tid får du gärna göra den.
Mer info här: http://evvesliv.blogg.se/2014/january/blogis-awardis-hoppas-ni-orkar-lasis-alltis.html#comment

Kram kram :)

Ellie

Utsläppta :)

Ines och Hanna

Älskar din blogg! Skulle du vilja göra ett enkelt länkbyte? Isåfall lämna en kommentar på våran blogg! www.nattstad.se/alltomsims

Svar: Vad kul att ni gillar min blogg! Jag vill tyvärr inte göra ett länkbyte med er när det redan finns AlltOmSims.blogspot.se Har lämnat en kommentar angående det på eran blogg. Men hör gärna av er om ni byter bloggnamn.
"Kaka"

Ines och Hanna

Älskar din blogg! Skulle du vilja göra ett enkelt länkbyte? Isåfall lämna en kommentar på våran blogg! www.nattstad.se/alltomsims

Svar: Vad kul att ni gillar min blogg! Jag vill tyvärr inte göra ett länkbyte med er när det redan finns AlltOmSims.blogspot.se Har lämnat en kommentar angående det på eran blogg. Men hör gärna av er om ni byter bloggnamn.
"Kaka"

Ines och Hanna

Du får gärna kolla vårt svar på ditt kommentar på vårat första inlägg "välkommen till våran blogg". Ang namn alltså

Stina

Åh WCIF håret hon har när hon är sjukvårdare? De uppsatta håret dvs? Så himla fint! Ser exakt ut som jag har IRL och skulle älska ha de i sims med!! <3

Svar: Har svarat på det i ett inlägg som kommer upp imorgon! :D
"Kaka"

Angie

Huset de köpte, har du själv byggt det elr fanns det redan i bridgeport? För jag kan inte hitta det :(

Svar: Jag har byggt det! :)
"Kaka"

Anonym

hur fixar man en mistel

Svar: Den kommer med The Sims 3 Årstider.
"Kaka"



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?