Hej

| Postat i: Allmänt
Hej simsare! 

Som ni märkt råkades jag ta en bloggpaus... jag har inte spelat The Sims sen tidigt Januari och har egentligen ingen lust nu heller. Jag har inte ens provat mina nya prylpaket som jag köpt, förstår ni då hur otaggad jag är? Det är så synd att min blogg blir lidande, jag vill verkligen inte det. Ska sätta mig och läsa igenom alla simsbloggar nu och se om jag får något spelsug.

Jag kommer att svara på alla de kommentarer jag fått från er när jag har ork. Om det handlar om WCIF's kan det hända att vissa förblir obesvarade med tanke på att jag inte kommer ihåg vart jag laddat ner allting ifrån, eftersom att det var länge sedan.

Tack för att ni stannar trots min frånvaro. Kram! 


Emma

Välkommen tillbaka! Tråkigt att du inte har någon simslust, jag hoppas att den kommer tillbaka snart :)))

Evve-Normal is boing!

JAG HAR SAKNAT DIG NÅGOT OEHÖRT! dIN SIMSBLOGG ÄR JU SÅ HIMLA BRA :))

MEN TA DEN TID DU BEHÖVER <3 (HOPPAS DOCK DU FÅR TBX SIMS-LUSTEN SNART)

Evve-Normal is boing!

Wopps jag hade visst capslock på där, hahahha ^^

anna

En fråga ska du köpa the sims 4 när det kommer ut ? Ska du blogga om spelat också eller ?

Svar: Ja & ja! :)
"Kaka"

Alice på simssystrarna

Åh, vad kul att du är tillbaka! :)



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?