Evans - Magiska bönor

| Postat i: TS3: Familjen Evans

Det är inte mycket som händer i Cassies liv. På nätterna jobbar hon och det var ett bra tag sedan som hon fick en löneförhöjning... resten av dagen sover hon och kämpar med att försöka få kontakt med ragget Caesar.


För att spicea upp vardagen lite har hon köpt sig en konstig växt som det hörs ska växa "magiska bönor" på. När hon provar ät en smakar det bara som godis och Cassie tänker att hon har blivit lurad. Efter några sekunder tittar hon ner på sin kropp och ser till sin förvåning att hon är alldeles gul! 

När hon vaknar nästa morgon är den konstiga färgen borta. Trots att hon inte alls förstår hur det kan ha gått till orkar hon inte tänka på det så mycket. Cassie känner sig instängd i huset så hon bestämmer sig för att åka en liten runda runt stan med den nya motorcykeln hon köpt.


Agnes

Det är alltid lika roligt att läsa ett inlägg om familjen Evans :D går typ alltid in på din blogg strax efter 8 då inläggen om familjen kommer ut, haha :')

Svar: Vad roligt att du tycker det, tack så mycket! Du kan ju följa bloggen på bloglovin' så missar du inte heller något hihi ;)
"Kaka"

SimZims

WCIF "Keep Calm and Love Dogs" tavlan? :)
Känner att jag bombarderar dig med WCIF men...

Svar: Jag kommer att svara på det på söndag någon gång, har tyvärr inte tillgång till min dator just nu :)
"Kaka"

Anonym

Vart köpte du växten?

Svar: Den kommer med The Sims 3 Övernaturligt och den finns under de vanliga växterna i köpläget bara :)
"Kaka"

Anonym

Hej hade du kunna göra en instruktion alltså steg för steg hur man laddar ner kläder gratis, & hur man då får kläderna till spelet Till "gubben" man är!:) snälla är så dålig på sånt vet inte ens hur man laddat ner haha

Svar: Allting jag tipsar om på min blogg är gratis. Jag har en guide om hur man packar upp RAR-filer och laddar ner från MediaFire. Den guiden hittar du här: http://simsing.blogg.se/2013/april/ladda-ner-rar-filer-hur-man-laddar-ner-fran-mediafire.html En guide tänker jag tyvärr inte göra eftersom att det redan finns så många, skriv bara in din fråga i google så hittar den det! :)
"Kaka"

HTTYLP

WCIF: Låter konstigt men läppstiftet Cassie har.

Svar: Hej! Jag är ledsen, men hittar det tyvärr inte. Inte alls konstigt att fråga om det btw :)
"Kaka"

Karin

Du skrev detta inlägg den 21 September 2013; "Detta är första gången mitt spel har strulat till sig på riktigt. Jag tror jag vet hur man fixar det men jag har varken ork eller lust att fixa det just nu" och jag undrar verkligen hur du läste det.

Svar: I det inläggets kommentarsfält svarade jag på en annan kommentar när någon frågade hur jag löst det. Tog hjälp via den här länken: https://help.ea.com/article/dep-settings-for-sims-3-on-vista-and-windows-7 Är det så att du har problem med ditt spel får du gärna berätta vad & hur det uppstår så hjälper jag dig gärna!
"Kaka"

Anonym

Hej kan du snälla hjälpa mig. Jag har laddat ner kläder & hår osv.. Håren har jag fått till spelet asså min gubbe kan ha på håret, men kläderna jag hittar inte dom nånstans i kategorin "kläder" i Sims! Snälla hjälp

Svar: Vet du hur man laddar ner och installerar .package-filer? Det kan hända att det är det du laddat ner annars.
"Kaka"

Anna

WCIF bönträdet? :)

Svar: Det kommer med The Sims 3 Övernaturligt.
"Kaka"

Mathilda

WCIF vet inte om du redan svarat men var finns växten?

Svar: Jag har redan svarat på det... den kommer från The Sims 3 Övernaturligt.
"Kaka"



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?