Evans - Inflyttningsfest

| Postat i: TS3: Familjen Evans

Brookes alldeles egna hus! Ett sovrum, vardagsrum/kök, ett pyttelitet kontor och ett litet badrum. Perfekt för en sim. Kommer även gå galant att bygga ut huset senare.


Inrett i mycket färg för ovanlighetens skull. Fortfarande ganska tomt eftersom att simdalerna fort tog slut, sen måste hon ju spara lite så att hon har råd att åka till Al Simhara för tredje gången. 


Utmattad efter all flyttkaos somnar Brooke på soffan men blir väckt av hur hennes storebror Blake kommer in. Tydligen har han tagit med massa mat och några vänner, en liten inflyttningsfest typ. 

...fast Blakes baktanke med inflyttningsfesten är egentligen att Brooke ska hitta sig en man. Men istället för att flörta eller liknande tar Brooke fram anteckningsblocket och börjar intervjua stackars Casper. Bra raggningsteknik där..


Frida

Älskar att läsa Evans-inläggen

Ebba

WCIF: köksbänkarna?

Svar: Svarat på det i ett inlägg nu :)
"Kaka"

arasen - vardag, dbt och massa annat

Jag måste fråga för jag har funderat ett tag.. Hur gör du så att taket syns med på bilderna? Spelar du med väggarna uppe hela tiden?

Svar: Nej, jag spelar bara med väggar uppe när jag fotar. Svårt att förklara, men du vet när du lägger tak, så måste du se till att du har golv på taket.. eller alltså under taket. På det sättet kommer du få tak även inomhus, som alltså bara syns när du vinklar ner kameran nog mycket.
"Kaka"

arasen - vardag, dbt och massa annat

tack.. får testa :)

Sara, Simsdeluxe

Jag älskar att läsa om Evans! Och jag vill typ vara en sim i ditt spel, så fint tycker jag att du inreder. Därför kommer här en massiv WCIF bara för att det tycker ju vi alla simsbloggare är sååååååå kul. ;)
WCIF:
- Tavlan vid köksbordet
- Soffan
- TV-bordet + TV
- Tavlorna stående på golvet
- Soffbordet
- De gröna gardinerna

haha, ber om ursäkt i förhand. ;)

Svar: Haha, nån gång ska jag hämnas Sara ;) men vad kul att du gillar hur jag inreder, tack!
"Kaka"

kokoskakan02

wcif brookes tröja?

Svar: Den är från The Sims 3 store :)
"Kaka"



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?