Evans - Universitetsliv

| Postat i: TS3: Familjen Evans

Universitetsmaskoten kom förbi sent på kvällen med en massa universitetsprylar.


De fick tröjor och små flaggor! Maskoten stod där ett tag men sa inte så mycket. 


Sedan var det dags för antagningstestet. För Aiden gick det lättast, alla frågor var busenkla! Det var bara Aiden som fick ett stipendium, han hade även högst antagningspoäng! Han hade mycket att välja mellan men valde tillslut Företagskunskap. Aiden har drömmar om att jobba inom affärer, därför är företagskunskap en bra idé.

För Adam blev det lite svårare, varken han eller Lizette fick stipendium. Men de båda valde att söka till Konstskolan! Om man söker till konsten kommer det att ge förmåner inom karriärerna Musik, Matlagning och Film. Lizette planerar att jobba inom Matlagning i framtiden. Och om det går bra för Adam kommer han få välja och vraka bland lite vad som helst.


Sedan kom flyttbilen som körde dem till universitetet.

De valde att flytta in i en studentkorridor. Kanske inte den finaste, men det går ju att renovera. Aiden och Lizette delar självklart rum! Adam hamnade i ett delat rum, vem hans rumskompis är vet han inte ännu! Han har iallafall gjort sig hemmastadd och ställt ett staffli och massa färgburkar i ena delen av rummet.


Simsti - The Sims 3 blogg

Usch vad avundsjuk jag är nu! Vill också ha universitetslivet! Men med den månads-pengen jag har får jag vänta lite!

Lovis

Jag undrar om du vet någon hemsida där kan ladda ner Vedeldad ugnen som kommer med Monte Vista utan att behöva ladda ner hela staden?

Svar: Jag vet inte, men jag kan leta! Om jag hittar något kommer jag att göra ett inlägg om det :D
Kaka - Simsing.blogg.se

Fredrika

Hur får man simmarna att ta ett foto tillsammans med mobilen? Hittar det inte! D:

Svar: Du måste ha Universitetsliv och vara i en romantisk relation med någon för denna "pose". Sen trycker du bara på simmen och under romantiska interaktioner finns det "Ta romantiskt foto ihop".
Kaka - Simsing.blogg.se



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?