Downloadstips - Kök

| Postat i: TS3: Downloadstips
Om ni inte redan märkt det så kan jag ju erkänna att min simslust är som bortblåst.
Därför kommer ni nu få en massa downloadstips och liknande eftersom att jag inte vill spela just nu.
Men om jag tar ett litet uppehåll från The Sims så kommer lusten snart tillbaka, jag vet att ni alla känner igen er! 


Oftast när ni ser mina simmar och deras kök är det detta set jag använder. Detta kommer från The Sims Resource! Finns i Sims 3 Pack. Det fungerar alldeles perfekt för mig, och jag använder det som sagt hela tiden! 


victoria

Känner igen mig JUST NU! Min lust är som bortblåst, så bloggen står lite tom..

Fredrika

svar: Det ser verkligen bättre ut än vad det gör med bloggplatsen! Jag tycker bara att det är jobbigt med att hålla på med bloggdesign och sånt, haha ^^

Erika

Hejsan! Jag har precis startat en egen liten blogg om The Sims och skulle gärna vilja göra ett litet länkbyte om du vill det? Kram! :)

Svar: Absolut, jag lägger till dig nu på en gång!
Simsing.blogg.se - En blogg om The Sims 3

Sophie

Snygg blogg!! :)



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?