The Sims 3 Into The Future Trailer

| Postat i: Nyheter
 Jag tror ärligt talat inte att jag kommer att köpa detta expansionpack. Det är ingenting för mig när jag gillar att ha mitt spel så verklighetstroget som möjligt, jag har ju inte ens orkat ha The Sims 3 Övernaturligt installerat.


emelie

Det verkar verkligen jätte tråkigt och onödigt. Speciellt när spelen är så dyra och tar upp en sån stor plats på datorn.Nej, men detta verkar verkligen inte vara ett spel för mig.

Jag får se sen när andra spelar och se lite mer vad det faktiskt är, har fortfarande inte riktigt fattat vad som är så jätte kul med detta än =)

Montesims

Tycker det verkar jättelikt Övernaturligt. Istället för kvastar är det flygande bilar, och istället för övernaturliga varelser är det robotar. Känner mig inte heller speciellt taggad. Dock känns husen pretty awesome



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?