Eventuell comeback

| Postat i: Allmänt
Hej simsare! Har ni glömt bort mig? 

Jag har bra nyheter och mindre bra nyheter. But let's start with the good ones, shall we? Jag har sakta men säkert börjat få min simslust tillbaka efter detta långa uppehåll. Så snart lär denna dammiga blogg fyllas med inlägg igen!

Problemet är bara att jag kommer att tvingas spela på en annan dator. Vilket kan bidra till sämre grafik, ingenting nedladdat (åtminstone inte till en början) och sådana saker. Jag ska dock göra ett försök att föra över mina gamla sparfiler (som familjen Evans tillexempel) men det kan hända att det inte alls fungerar. Sen så vill jag jättegärna ha det nya expansionpacket Semesterparadis också, vilket skulle göra min blogg mycket roligare. Dessvärre så måste jag erkänna att jag inte har råd med det. Jag har nämligen köpt en kattunge för några dagar sedan och alla mina pengar kommer att gå till den ett tag framöver. Jag får ingen lön förrän i Augusti! 

Lämna gärna en kommentar så att jag vet att ni är kvar ♥


Annis

Har saknat dig och dina inlägg♥

victoria

Jag har väntat på uppdatering från dig! Wiiie, vad glad jag blir.

Och vad kul med kattunge :D

Sara, Simsdeluxe

Åh, vad glad jag blev nu! :')

Fanta

Jag tycker om din blogg så det vore jättekul om du kom igång igen! Känn ingen press dock. Lycka till med kattungen, förresten :)

thea

Hej, du verkar ha bra smak när det gäller simsspelande. Jag har bara kvällsnöjen och drömjobb som tillägg på mitt sims. Vilket tycker du jag borde köpa härnäst? vilket är roligast? Det skulle vara jätteschysst om du svarade mig på mail!
[email protected]

Svar: Jag tycker att Leva Livet eller Universitetsliv är roligast. Men det beror helt på dig själv! :D
Simsing aka. Kaka

Tilda

HERREGUD VAD JAG SAKNAT DIG! Jag har gått in på din blogg flera gånger varje månad sedan du påbörjade ditt uppehåll! Hoppas det fixar sig med sparfilen osv! (:

Emma Wikström

Äntligen! :D

Chaos

Vad kul att du är tillbaka! :D

Chaos

Vad kul att du är tillbaka! :D

Jossa :)

Jissses vad jag har saknat dig & din blogg!! :'D

SimsMixy

Välkommen tillbaka, jag har inte heller någon simslust :( Och vill också få semesterparadis.. Lycka till med kattungen :)

Gräshoppan, Simlii

Naw, Kattunge!
Jag har själv sisådär fem stycken (de har vi dock inte köpt, utan de kom till gratis), och de är otroligt härliga glädjeämnen. Som alla andra katter så är iallfall mina väldigt förtjusta i mjölk, filmjök och andra mejeriprodukter, men rostmackor med smör är också en favorit (jag inser mycket väl att mina katter har konstiga matvanor, är även osäker på om macka är särskilt bra för de, men det kan ju vara kul som lite namnam då och då som omväxling till torrfoder).

Rolo

Välkommen tillbaka! Hoppas det går bra med kattungen, katter är verkligen underbara djur. Har två själv, på gränsen mellan kattunge och vuxen... Dem är lite tonåringar, både till utseendet och handlingarna.. :)

Enya

Yes! Jag har saknat dig!♥

Abby

I've missed u. Men alltså gud vad skönt at du är tillbaka!

eve

Nu fick jag också simslust! :D



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?