Evans - Nytt hus

| Postat i: TS3: Familjen Evans

När ni sist såg familjen Evans var det tal om flytt, till ett större hus där lille Ken kan växa upp. Och där han eventuellt kan få sig några småsyskon.

Det nya huset är nu redo att flyttas in i. Ett renoveringsprojekt! Inga plantor på gården, gamla fönster och dörrar, gamla tapeter och allting sådant. De har några simdaler i banken som de nu ska spendera på att renovera, dekorera och inreda det nya huset med. Det ligger långt bort från Lucky Palms centrum, men ligger precis vid den stora vägen.


Rolo

ÅHHHH, JAG HAR VERKLIGEN SAKNAT FAMILJEN EVANS!!!!! Vad kul att du bloggar igen, har gått in varje dag sedan april.......... Så ofta jag haft tillgång till en dator, så att säga. :)

Annis

Så kul med familjen Evans!



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?