Ladda ner Sunlit Tides gratis

| Postat i: TS3: Downloadstips, TS3: The Sims 3 Store

Jag kan börja med att säga att jag egentligen brukar köpa alla nya store-världar och dylikt, men den här gången var det alldeles för dyrt. Så i detta inlägg tänker jag dela med mig av en länk där ni kan ladda ner Sunlit Tides gratis. Det är en torrent från piratebay som ni sedan måste packa upp med WinRar/7zip-eller vad som helst. För att kunna ladda ner det måste ni ha ütorrent eller liknande.

[TRYCK HÄR FÖR ATT KOMMA DIT]


Tilda

Vill gärna ladda ner Sunlit Tides, men är inte Prate Bay olagligt?

Svar: Ja, Pirate Bay är olagligt! :P
Kaka - Simsing.blogg.se

Anonym

Vill gärna ladda ner Sunlit Tides, men är inte Pirate Bay olagligt?

Svar: Jo, det är det.
Kaka - Simsing.blogg.se

Tilda

Men om man verkligen vill ladda ner den gratis, finns det inga andra sidor man kan det, som inte är olagliga. Men har du själv laddat ner Sunlit Tides från Pirate Bay? :)

Svar: Ja, jag har laddat ner det därifrån. Och det är ALLTID olagligt att ladda ner store-föremål GRATIS om inte skaparna själva har sänkt priset. Vill du ha det lagligt MÅSTE DU BETALA. Så nej, du kan inte få detta gratis om du vill ha det lagligt. :D
Kaka - Simsing.blogg.se

Tilda

Laddade ner både Sunlit Tides och Lucky Palms, men hur gör jag för att packa upp? Har WinRar, skulle inte du kunna försöka förklara hur man gör? :)

Svar: Är inne på iPaden, så blir svårt att förklara. Men du högerklickar bara på filen och väljer "Extract here..". Förstår du inte är det bara att googla. :)
Kaka - Simsing.blogg.se

Tilda

Laddade ner både Sunlit Tides och Lucky Palms, men hur gör jag för att packa upp? Har 7zip pågrund av att mitt WinRar just gick ut! :)

Svar: Du gör bara samma sak. Högerklicka och välj ett alternativ, som "Extract here.." eller "Extract to...".
Kaka - Simsing.blogg.se



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?