Ladda ner Cassandra Evans!

| Postat i: Skapelser, TS3: Downloadstips
[Ladda ner Cassie här] Det är uppladdat på MediaFire eftersom exchange inte fungerar för mig.


Sims3tjejen

Jag har lakt till dig bland länkarna på min blogg!

Svar: Tack så mycket, har lagt till dig med!
Carolina "Kaka" Bäckström

Lisa

kommer du försöka lägga ut henne på exchange igen någon gång?? för jag kan inte ladda ner från mediafire :( det blir bara å stå "error" när jag försöker :(

Svar: Exchange fungerar inte alls för mig, men när det fungerar ska jag absolut ladda upp henne och mina andra simmar! :)
Carolina "Kaka" Bäckström

Jennas Sims

Hej! Tycker verkligen att denna sim är fantastisk! Om jag får fråga, var är skinet från?

Svar: Vad kul att vi gillar henne! Jag kommer tyvärr inte ihåg vart skinet är ifrån... :(
"Kaka"



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?