Hawks - Nykär & nyinflyttad

| Postat i: TS3: Familjen Hawks (krasch)

Presentparty! (ser det mer som julafton).


Kelly har varit på ett antal dejter med bästa vännen Donald. De båda vet att de har känslor för varandra, det har de mer eller mindre haft sen de var tonåringar, men ingen har vågat yttra sig om det.


Donald förklarade sin kärlek till Kelly i ett handskrivet kärleksbrev. Kelly tog ett stort steg och bad honom flytta in!


Donalds livsönskan är att maxa färdigheterna uppfinnande, skulpturerande och målande! 

Nykära och galna. Kärlekens dag spenderade de med släkt och vänner på en hemmafest de höll i.




Anonym

Hej hej. Jag undrar vart man kan ladda ner poserna som du har använt här.
Tacksam för svar!♥

Svar: Hej! Jag är ledsen, men jag kommer tyvärr inte ihåg. Var så länge jag spelade på denna familj. :)
"Kaka"



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?