Ladda ner Allison Evans!

| Postat i: Skapelser, TS3: Downloadstips
Nu finns Allison Evans att ladda ner! Ni får henne som ungdom. [Här kan ni ladda ner henne från MediaFire] Det är en Sims3Pack-fil som ni installerar direkt i launchern. Kommentera om ni laddar ner henne, det är alltid kul att veta! Och om ni delar med er av henne, länka gärna tillbaka till mig då.

3/2 2013 UPDATE: Jag lyckades få upp henne på exchange. [Tryck här för att komma dit].

 


SimsMixy

Åh! Tack, tycker hon är världens finaste ! <3

Svar: Tack. :D
Kaka - Simsing.blogg.se

Karro

ladda upp den på mediafire! :)



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?