Evans - Vuxenvärlden

| Postat i: TS3: Familjen Evans
Julie har ännu inte gett sig ut i vuxenvärlden för att skaffa eget boende eller jobb. Istället försöker hon klara ut tv-spel.


Den här lägenheten har Julie snokat lite på över internet, längre än så kom hon inte. En enrummare med öppen planlösning. Perfekt för en sim! En partner skulle också kunna rymmas, men inte mer än så. På grund utav det centrala läget går den här lägenheten på ungefär 30.000$. Men simdaler är inget orosmoment. Frågan är bara när hon ska flytta.

Julie tog examen med högsta hedersbetyg! Nu när hon hade betygen på papper passade hon på att söka jobb på St.Claires brandstation. Arbetsgivaren ville se om Julie var atletisk nog. Självklart var hon det och börjar redan nästa dag! 


Annis

Din blogg är typ bäst♥

Svar: Tack så mycket! ;_; <3
Kaka - Simsing.blogg.se

Sara

Skulle inte du kunna göra ett ganska ordentligt inlägg om St. Claire? Jag är sugen på att installera den men skulle vilja se mer bilder och veta mer om staden först. Du kanske skulle kunna berätta lite och också berätta varför du gillar staden. Vi verkar gilla ungefär samma saker så jag kan tänka mig att detta skulle vara en perfekt stad för mig..



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?