Evans - Grattis Julie!

| Postat i: TS3: Familjen Evans
Några simsdagar efter mamma Allisons bortgång blev Julie ungdom. En snygg ungdom. 

Jag vet inte riktigt om hon ska flytta till ett eget hus eller lägenhet, eller om hon ska bo kvar med sin pappa.
Vad tycker ni?


Klara

Jag tycker att Julie ska flytta till en modern lägenhet och börja jobba som stylist eller nått :) Men hon ska hälsa på sin gamla pappa ofta!

Svar: Tack för din kommentar! Julie har dock att bli brandman som livsönskan. Men vi får se hur jag gör med flytten! :)
Kaka - Simsing.blogg.se

Sara, Simsdeluxe

Åh, vad vacker hon är! Älskar tröjan och håret!

Svar: Tack eller vad man ska säga! :))
Kaka - Simsing.blogg.se

A

Tycker verkligen om din blogg, riktigt bra uppdatering och alltid kul när det handlar om din familj. Jättefin blev hon! :)

Och jag undrar föressten om du minns vart du laddat ner dessa posters i detta inlägg, sista bilden http://simsing.blogg.se/2013/february/evans-fodelsedagar.html#comment

Svar: Jag kommer tyvärr inte ihåg det nu, men jag ska leta! Om jag hittar länken och allt det skriver jag ett inlägg. Vet att det är många som frågat om dem. Och tack så mycket, jättekul att du tycker om min blogg! :'))
Kaka - Simsing.blogg.se

Fanny-Cecilia

Hon blev super fin, älskar verkligen...allting.
Helt klart bra stajlad.

Svar: Tack så mycket, verkligen!
Kaka - Simsing.blogg.se

Anonym

Vart hittade du kläderna och håret ? Har sett de förut men kommer inte ihåg vart ..

Svar: Jag har gjort ett inlägg om håret! Men kläderna kommer jag tyvärr inte ihåg. Jag ska dock lägga upp Julie på exchange eller mediafire idag, så om du vill kan du ladda ner det då.
Kaka - Simsing.blogg.se



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?