Evans - "Allt för familjen"

| Postat i: TS3: Familjen Evans
Det dröjer inte länge förrän en inbrottstjuv tar sig in i det olarmade huset. Han stjäl blandannat duschen på nedervåningen! Allison slår ner inbrottstjuven utan att tänka sig för, hon förlorade och polisen hann aldrig ta honom.



Efter inbrottet får Aubrey jobba mer, för att få tillbaka de förlorade pengarna. Han har bara blivit befodrad en gång, men kämpar på ändå. Just nu jobbar han som Bäckendiskare, vilket kanske inte är det roligaste.


Båda föräldrarna tar sig an så mycket möjligheter och arbetspass som möjligt och tillslut börjar Julies barnkammare se bättre ut. Julie har växt en hel del och har precis lärt sig gå någorlunda!

Presentparty! De fick mycket nödvändiga saker. Som en elgitarr och ett schackbräde!


(Sims) micalella

Alltså, jag hade lika mycket fantasi i mitt spelande som du har, att det händer så mycket! De senaste månaderna har jag haft lite idébrist i mitt spelande, typ spelar på en sim några simdagar (t.o.m. en dag ibland!). Men jag undrar; hur färgade du taket? Är det ett mod, för när jag tar skapa-en-stil på taket funkar det ej O.O

misan

var har du laddat ner så simmarna är mer "glansiga" eller 3d eller vad man ska kalla det...

Svar: Det är deras skin, huden helt enkelt. Om du ladda ner någon av mina simmar så får du med det. Kommer inte ihåg vart jag laddat ner det så det blir lättast att göra så. :)
Kaka - Simsing.blogg.se

misan

Okej, för innan laddade jag ner en maassa på exchange (ångrar det fortfarande) och då fick jag en assesoar som gjorde huden mer liksom vit på vissa stäällen..... SKa nog ladda ner dina simmar då.

Svar: Det jag har är ingen accessoar, det är en "riktig" hud.
Kaka - Simsing.blogg.se



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?