100 följare på Bloglovin'

| Postat i: Allmänt
Finner inte ord för hur lycklig jag blev häromdagen när jag såg att den här bloggen nått hundra följare! Ni är ju för underbara. Jag vill bara krama om er allihopa som följer min blogg dagligen, som kommenterar och tålmodigt väntar när jag har mina långa bloggpauser. Varje dag blir jag förvånad när jag ser att jag når nya besöksrekord, dag för dag. Ni är absolut bäst och någon gång ska jag ge er något tillbaka, jag lovar. 

Är det många av er som följt den här bloggen länge, eller nyss hittat hit? Berätta gärna vilka ni är och hur ni hittade hit och vad som fått er att stanna! ♥


Stephanie, othersims

Hittade din blogg genom en länk på en annan blogg! Fastnade direkt för dina fantastiska bilder! Har nog följt bloggen i något år nu! :3

Svar: Åh, kul att du gillade bilderna och det då :') Tack!
"Kaka"

Sabina

Hej!
Jag hittade din blogg via Moa- Epicfaii.se. Jag är en tjej född år 1999. Bor utomlands just nu men flyttar hem till Norrland i sommar. Din blogg är så himla bra, intressant och helt amazing! Läser den minst 2 gånger per dag då även jag älskar sims!


Svar: Är också från Norrland, Norrbotten närmare bestämt ;) kul att du klickar dig in så ofta, tack!
"Kaka"

Siri

Har följt din blogg ett tag nu och kollar alltid in den 1 gång on dagen, ibland fler ;) du är nog min absoluta favorit simsblogg och bli alltid lika glad över dina inlägg!

Svar: Åh, vad glad jag blir över att jag är en av dina favoriter! Taaack <3
"Kaka"

Frida

Jag tror jag hittade din blogg via Fantas simsblogg! Jag är 13 år och har spelat sims sedan jag var 6 år :D Jag älskar att läsa din blogg för den är så fräsch och ljus och du skriver alltid bra och läsvärda inlägg! Du redigerar dina bilder urfint och jag blir alltid superglad när det har kommit ett nytt Evans-inlägg! Dina familjer är så himla roliga att läsa om! Du inspirerar mig sjukt mycket i mitt spelande! Din blogg är min absoluta favorit simsblogg!

Svar: Vad kul att jag kan vara en inspiration för någon, tack! Och kul att jag är en av dina favoriter <3
"Kaka"

Emma (simssdream.blogg.se)

Hej! Jag har nog inte följt din blogg jätte länge, men den är en av de första jag började läsa, så jag skulle säga sedan Oktober 2013! Jag hittade din blogg via Google, jag tror jag sökte på 'the sims 3 bloggar' haha. Jag verkligen älskar din blogg, den är helt fantastisk och är självklart min favorit blogg, det är vad som får mig att stanna :)

Svar: Vad kul och vad glad jag blir! Tacktack! :'))
"Kaka"

Julia

Jag hittade hit när Moa (Epicfaiil.se) länkade din blogg, och har följt den sedan dess! Dina inlägg är intressanta och roliga att läsa! Dessutom har du jätte fina foton :)

Svar: Åh, tack så mycket! :)
"Kaka"

mikaela

jag kikar in här just för att jag verkligen älskar dina simsberättelser!!

Svar: Vad kul, tack! :D
"Kaka"

Hedvich

Har följt den här bloggen några månader nu men kommenterar inte så ofta. Du verkar lägga ner sjukt mycket tid på dina inlägg och har extremt fina bilder! Jättekul att läsa :3

Eve

Jag tror Emilia tipsade mig om din blogg för 100 år sedan // "Emma S lillasyster" haha : )

Unni

Jag hittade hit tack vare att jag kollade in Amanda Lightfields blogg och kollade kommentarerna på ett av hennes TS inlägg... Du hade kommenterat, så tryckte på din blogg och ÄLSKAR DEN. Glömde bort ett tag att du fanns (eheheh) men kom på i morse hur grym din blogg är och försökte dampleta upp Amandas inlägg igen... Och nu har jag sparat länken. Älskar din blogg, du har så sjukt fina bilder, och du fick mig att börja vilja spela TS igen (tröttnade ett tag)

Älskar verkligen din blogg, tack för att du lägger ner så mkt tid på den, det gör den extra bra och jag har insett hur kul TS är igen <3



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?