The Sims 4 Get Together - OFFICIELL TRAILER!

| Postat i: Allmänt


Oboy

Oj, nu önskar jag verkligen att jag hade fyran!

violassims

Fortfarande inte besviken på SES-föremålen. Det är något som de verkligen har satsat på i fyran! :D

Carro - Geek n' Gaming

Oh vad nice, TAGGA!!!! Kramisar Carro

Sandy SIMSINSPACE

Åh det kommer nog bli nice! :D

LIlla sims älskaren

Längtar redan :). Tänker apsolut köpa det. Vet du föresten om den finns på skiva. Dags att jobba gjorde det. Och föresten. På högersidan av din blogg står det: Har du en fråga och sen
Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Lost connection to MySQL server at 'reading initial communication packet', system error: 111 in /home/blogresponse/public_html/widget.php on line 34
Error connecting to the database: Lost connection to MySQL server at 'reading initial communication packet', system error: 111

Sofia

Vad roligt att du är tillbaka! Har saknat dina inlägg! :)

Svar: Åh, vad kul att du saknat dem! Måste dock säga att min uppdatering suger lite just nu eftersom att jag mest livestreamar :D
"Kaka"



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?