Ny sim: Alice Aim

| Postat i: Skapelser
Denna sim skapades av ren tristess. Jag börjar tappa både simslust och blogglust. Så helt utan egentlig anledning bestämde jag mig för att göra en sim. Hon finns tyvärr inte att ladda ner eftersom att jag inte alls tänkte på det, hade hunnit avsluta spelet utan att spara när jag kom på att ni kanske velat ladda ner henne. Sorryyy guys! 

 
 


Fanta

Vad fin hon är, snygga bilder också! (kan ha att göra med att jag typ blivit beroende av färgen lila ehe) Var är håret från? :)

Svar: Tack så mycket! Svarat på det i ett inlägg nu! :D
"Kaka"

Alva

Vad fin Alice Aim blev!:D

Vanskiii

Gud vad fin hon är!
WCIF skorna, håret, tightsen, kjolen och håret?

Svar: Svarat på det i ett inlägg nu! :D
"Kaka"

Lollo

Fin! Kan du börja göra önskesimmar? Du gör sååååååå fina simmar!!! <3

Svar: Vad kul att du gillar mina simmar, tack så mycket! Nej jag kommer inte börja göra önskesimmar med tanke på att det redan är så många andra simsbloggar som gör det. Men jag kanske kan göra simmar lite oftare om du vill det :D
"Kaka"

Sofia

Det finns en chans att hon är kvar! När din sim skapats hamnar den ALLTID i biblioteket! Så om du startar ett nytt spel kan du gå in i biblioteket och hitta henne. Ja, jag skulle gärna ladda ner henne kan jag säga :)

Svar: Nej, med tanke på att jag gjorde henne utifrån min headersim som redan fanns i biblioteket och sen inte sparade spelet så finns hon inte där :)
"Kaka"

Victoria

Så fin!

Amanda Lundkvist

sv: hehe hatar att städa ;)

Chaos

Otroligt fin! :D

HJJONSSON

Snyggt! HISS!

Stephanie, Othersims

Hon är verkligen supersöt och jag gillar att du kör en snygg färgkombination genom allt! :D

simmarsmulan

ÄLskar henne! Vilket skin använde du?? :)

Svar: Det här: http://sclub.mktm.co.uk/en/2012/04/ts3-skin-f1-0/ :)
"Kaka"

Beccys. com

Vill du bli den bästa designbloggen?:D

http://beccys.com/2014/january/tavling-basta-designbloggen.html#comment

thesimslife

väldigt fin, hon ser ut som Natalia Romanova o_O

Svar: Oj... ingen aning vem det är. Ska kolla upp det haha!
"Kaka"



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?