Hur kommer man till den hemliga tomten Sylvan Glade?

| Postat i: Guider, The Sims 4, Tips
- Åk till den här tomten i Willow Creek. 

- Leta efter det här mystiska trädet, det är inte svårt att missa. Nu måste du umgås med trädet! Ja... du läste rätt, umgås med trädet. Kolla på trädet, vattna trädet, prata om rötter samt ge det komplimanger om dess löv. Allt detta måste du göra upprepade gånger tills att interaktionen "utforska" kommer fram. Då kommer din sim gå in i trädets öppning och en massa alternativ kommer att komma upp. Det gäller att välja rätt på dessa så kommer du tillslut få möjligheten att åka till Sylvan Glade! 


Emelie - Simshistorier

Åh vad coolt, det måste jag testa!

Svar: Ja, gör det! Älskar den tomten.
"Kaka"

Vintersol

Oj. Jag har spelat sims alltid och jag har totalt missat denna hemliga tomt. Läser på för dåligt, utforskar bara själv och missar hälften. Haha. Epic fail. Grymt. Undrar nu om det finns fler hemligheter som jag totalt missat...*hoppas nästan* (skuttar in i spelet och gör en karaktär till rätt tomt) thihi.

XiXo Vintersol

Svar: Jadu, det finns fler hemligheter ;)
"Kaka"



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?