Familjen Evans släktträd!

| Postat i: TS3: Familjen Evans
Hej simsare! 

Med tanke på att jag uppnått tio generationer med familjen Evans var det för svårt och jobbigt för mig att göra ett släktträd i Photoshop eller Gimp. Jag har därmed använt mig av en sida som heter Family Echo. Och jag måste säga att det var en av mina bästa idéer, haha! När ni klickar er in på sidan kommer ni förstå varför. Jag kommer att kunna uppdatera detta släktträd varje gång något nytt händer, enkelt va?

[Klicka här för att se släktträdet]. Om ni har några frågor angående detta är det bara att ställa dem här i kommentarsfältet!

Så nu vill jag gärna veta - hur länge har ni följt familjen Evans? Är det några ansikten ni känner igen från släktträdet, någon sim ni gillat extra mycket?

[SLÄKTTRÄDET UPPDATERAT 21 AUGUSTI]


Stina

Åh vad smart!! :D Ska med göra ett släktträd innan det blir för invecklat med massa folk för min familj med ^_^ Dock gör jag de nog i PS då jag älskar det programmet!

Anonym

Grymt! Så himla roligt!

Ellie

Ååh vad jag saknar Adam Evans och Julie D:

Anna Panna

Jag har följt med sedan generation ett!(Cassandra och Silas)Min absoluta favorit sim är lätt Julie.Hon var verkligen rolig att följa:)

Rolo

Jag har följt sedan gen. 1 :D Gillade Julie väldigt mycket, och hennes mamma Allison :D

Rolo

Sidan verkar fantastisk också! Skönt att slippa pyssla med redigeringsprogram varje gång någon ny föds :D

-

Är Jun död? :O

Svar: Ja, tyvärr :( hon hann dö innan jag hann skriva något om det.
"Kaka"

Emma (simssdream.blogg.se)

Har nog följt familjen sedan generation 6! Älskar familjen Evans!

Linnea

I någon månad men har varit in och kikat på de allra första av Evans och läst mycket :)

Stephanie, Othersims

Gud vad smart med ett släktträd så! :3

kokoskakan

första inlägget jag läste om evans tror jag var det där Jun är gravid med blake med jag har läst igenom hela "historien" min favort sim är nog faktist Jun

Meia

Jag började läsa vid Elijah, dock så har jag läst allt för några veckor sedan då jag ville veta hela historien. Men min favorit är Cassandra, så gullig hhehe :D

Chaos

Har följt denna familj sedan allra första generationen! Har ju förstås missat lite nu, men ser fram emot att få läsa om de igen ;)

Svar: Oj, första generationen, där ser man! Kul att du verkar vara tillbaka förresten :)
"Kaka"

Märta

Min favorit är absolut Jun Xu! En väldigt rolig och intressant sim!

Svar: Vad kul! :D
"Kaka"

Jennas Sims

Idag gick jag faktiskt in på din blogg > kategorin Familjen Evans och sedan långt bak bland dina arkiv tills jag fanns första simmen i familjen Evans - Cassie Evans!

Har nu läst om alla hela kvällen, och har fått en sådan inspiration! Du är otroligt duktig bloggare och har följt dig ett bra tag nu. Är jätte glad över att jag hittat hit, definitivt bästa sims bloggen! Tummen upp för det.

Kiss & Hug Jenna

Svar: Oj, tack så jättemycket! Blir så glad av sånahär kommentarer och det gör verkligen att jag vill fortsätta. Tack fina du <3
"Kaka"

Lollo

Älskar familjen Evans! Har läst om historien 3 gånger. Mina favoriter är nog Chanel och Allison! Jag har inte vart så sugen på att spela sims på ett tag, sen läser jag igenom sin Evans och blir så taggad! Nu måste jag bara fråga.. vem tycker du om mest i familjen Evans?

Svar: Åh.. jag inte bestämma mig riktigt! Ändrar mig hela tiden... haha, ska fundera på det ;)
"Kaka"

Simsaren

Jag har följt familjen Evans från generation 1! Och läst alla dina inlägg :)

Svar: Vad kul att du följt dem så länge! :O :)
"Kaka"

Sandy SIMSINSPACE

Kommer ihåg att jag läste om Adam Evans när jag gick in på din blogg för första gången!
Gillar att följa familjen Evans, du skriver verkligen sjukt bra! Lite kul att de har samma efternamn som mig också :)

Sara, Simsdeluxe

Har också använt mig av Family Echo men bara för eget bruk så jag ska kunna hålla koll. Det publika släktträdet har jag gjort i PS. Kanske dags att börja tänka om där? De börjar bli ganska många i min PGC nu..

Evve

Jag har följt familjen Evans sedan Elijah flyttade hemifrån (tror jag ^^). Jun och Elijah saknar jag ibland men jag tycker att Cassie är väldigt intressant sim att följa och ser fram emot att se vad hon hittar på härnäst :)

Mira :3

Neeeeej är Dylan död:(
Har följt från gen ett upp till 10! Älskar Evans men önskar du kunde skriva på Adkins också!:)
Älskar din blogg <3

Svar: Ja, Dylan har tyvärr dött och det kommer upp ett inlägg om hans död om några dagar. Jag har tyvärr inte lust att spela på Adkins just nu :(
"Kaka"

Olivia Jappz

ÄR DYLAN DÖD?!
Neeeej D:
Jag bara kolla in och såg att Dylan hade grå bakgrund, medans Brooke var färgglad..
Jag gillade ju han så mycket :c
Det är ju bara ett spel, men det är faktiskt också tråkigt att tänka att simmar också dör. D: Liksom, när man har lärt känna en sim och spelat med den ett bra tag, och sen är det dags att säga farväl. :/
Och, har Brooke hittat en ny pojkvän? o.O
Jag tror inte jag har missat nåt inlägg av Dylans död, eller? o.O
För jag har dock bläddrat genom och hittar inget om det, fast förstår om du ej hann med det. :/
Min favorit måste faktiskt vara Brooke, hon har jag typ "läst mest om"
Tyvär har jag ej följt ända sen den första Evans, Cassandra Evans. Men jag fick reda på henne när Cassie föddes och du sa att hon är döpt efter Cassandra.
Nu ska jag leta efter det första inlägget av Evans, woohoo "vad kul" det ska vara då att bläddra tusen sidor till ett inlägg. xD
Nåja, älskar din blogg och snälla fortsätt med familjen Evans. <3 Fortsätt med vad du gör!<3

Svar: Ja, Dylan har tyvärr dött och det finns ett inlägg om det, det har bara inte kommit upp ännu. Alla mina inlägg är tidsinställda. :)
"Kaka"

Isabella

Hej!
Jag har tänkt på en sak, du använder dig väldigt ofta av länkar i din blogg, men när man klickar på dem kommer man bort från din blogg och det går inte att högerklicka och "öppna i ny flik". Jag antar att du har högerklicksskydd för att man inte ska sno dina bilder. Jag antar att du använder html och a href? För att göra så länkar öppnas i en ny flik lägger du till följande: target=_blank i din a href-kod : > Det är rätt segt att komma bort från sidan nämligen innan man läst klart men vill in på en länk, eller kanske flera.

Svar: Nej, men man kan ju hålla inne ctrl/cmd och sedan trycka på länken, på så vis öppnas det i en ny flik. Om det av någon anledning inte fungerar så får jag helt enkelt göra om länkarna i framtiden. Jag håller alltid in ctrl/cmd när jag ska öppna något i en ny flik, tänker därmed inte på att andra kanske inte gör se... hehe. I blogg.se kan man dock ändra det redan när man bifogar länkarna så ingen html-kodning behövs :)
"Kaka"

Jennas Sims

Hej! Jag älskar verkligen idén om ett riktigt släkträd, fick själv inspiration till att göra ett själv. Men jag måste fråga, hur får man släktträdet synligt för alla? tacksam för svar.

Svar: Jag har tyvärr ingen aning, kommer nämligen inte ihåg hur jag gjorde :(
"Kaka"



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?