Evans - Lucky Palms

| Postat i: TS3: Familjen Evans
Jag börjar med att be om ursäkt för eventuell förvirring. Jag blev tvungen att flytta familjen Evans till store-världen Lucky Palms. Efter den senaste patchen och expansionpacket har nämligen St.Claire börjat gå väldigt segt, så jag avinstallerade den i väntan på en ny uppdatering. Så jag ber om ursäkt om det är lite rörigt!


Nu är ungdomarna hemma för en stund igen och det är gråhåriga Julie jätteglad över! Hon uppskattar verkligen att hennes barn fått chansen att studera på universitetet, det fick ju aldrig hon eller Rick. 


Julie tyckte att pojkarna och Lizette borde starta sina egna liv fullt ut nu, utan henne liksom. Hon gav dem pengarna hon sparat och de fick flytta in i ett eget hus. Julie bor bara en bit ifrån så de kan hälsa på varandra när de vill! 


Lucky Palms är en jäkligt fin stad. Det håller familjen Evans också med om!


Aiden som kommer att vara färdigutbildad i företagskunskap inom några månader svängde förbi Lucky Palms kontorsbyggnad. Han sökte inget jobb utan var mest intresserad av att se hur det såg ut och om de var intresserade av att anställa honom i framtiden.


Lizette och Adam gör sig redo för den kommande terminen. Adam kommer få studera mest eftersom att han har kvar en massa kurser att läsa! 


Dagen innan flyttbilen kommer för att hämta hushållet friar Aiden till Lizette. "Vi måste ju ha något roligt att berätta när vi kommer tillbaka till Universitetet!" Lizette säger ja med tårar i ögonen och börjar genast planera hur bröllopet ska vara. Dags att spara pengar kanske.


Efter några timmars bilresa var de äntligen framme. Denna termin hyr de ett hus istället för att bo i en studentkorridor. Hyran ligger på 2000$ och det är knappt så att de har råd eftersom att de precis köpt ett eget hus i Lucky Palms! Men genom att ta dagsjobb och liknande kan de tjäna in en hel del. De kan ju även ansöka om bidrag från skolan.


Adam hann inte ens packa upp sina grejer innan han sprang iväg för att träffa flickvännen Samantha. De har inte setts på hela sommaren så det blev ett väldigt kärt återseende. Samantha har dock väldigt långt kvar på sin utbildning, så hon lär vara kvar på universitetet ett bra tag.


H A N N A ♥

Del 3 och 4 på bilderna från Teneriffa finns uppe på bloggen nu, kika gärna in för lite härliga sommarbilder!

victoria

Du råkar inte veta hur jag kan fixa så man ser schemat... så trist!! :/

Svar: Jag ska fortsätta söka efter en lösning, så kanske jag hittar något! :)
Simsing.blogg.se - En blogg om The Sims 3

Linnéa

Vart laddar man ner lucky palms?

Svar: http://simsing.blogg.se/category/the-sims-3-store.html
Simsing.blogg.se - En blogg om The Sims 3

victoria

Otroligt snällt, meddela mig i så fall :) Har skickat ett mail till EA för att se om dem vet problemet eller så..



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?