Evans - Förändring

| Postat i: TS3: Familjen Evans

Adam & Aiden spenderar helgerna framför tv-spel. Det är inte ofta de umgås med andra.


Adam är ständigt avundsjuk på Aidens genihjärna. Alltid har han bättre betyg och alltid har han lätt för läxor. Aiden har redan framtidsplaner och vet att han vill åka till universitetet. Men Adam själv har ingen aning.

Adam skolkar därför ofta och känner att det är meningslöst med skola. Julie förstår inte vad som hänt med Adam, är det bara tonårshormoner eller är det här följden av pappa Ricks bortgång? Adam vill bara få gymnasiet överstökat så att han kan dra vidare i livet. Kanske kan han festa sig igenom universitetet om han ens åker dit.


Anonym

Jag vet att du ska ha lagt upp en länk till Lucky Palms gratis nedladdning men kan inte hitta den. DU skulle inte vilja länka mig dig? :)

Svar: http://simsing.blogg.se/2012/july/lucky-palms.html här :D
Kaka - Simsing.blogg.se

Anonym

Skulle stå dit, inte dig i slutet haha! :)



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?