Länkbyten

| Postat i: Allmänt
Jag gör gärna länkbyte med andra som har simsbloggar!
Skriv en kommentar i detta inlägg om du vill göra ett länkbyte, så länkar jag dig i min meny. ♥


SimsMixy

Javisst!

Svar: Okej, jag lägger till dig nu på en gång. :)
Kaka - Simsing.blogg.se

Tove

Skulle vara kul om du ville göra ett länkbyte! Länkar självklart dig också!

Svar: Lägger till dig nu då! :)
"Kaka"

Julia

Hej!

Jag undrar om du vill ha ett länkbyte för älskar verkligen din blogg !

// Julia

Emme (simsaren)

Länkbyte? Gillar din blogg! :)

Emelie

Heej, såg i ditt arkiv att du gör länkbyten! Skulle du vilja göra ett med mig? :)

Let's play the sims

Hej! Jag heter Lii och driver bloggen www.letsplaysims.blogg.se. Jag driver också, som du kanske förstår på bloggnamnet, en blogg om sims och jag undrar om du skulle vara intresserad av ett bloggbyte. Alltså att du länkar till min blogg i din meny och jag till din? vad tycker du om det? :) Kram så länge!

Emelie

Ska vi göra ett länkbyte med varandra?:)

SimsMixy

Hej, angående länkbyten, jag kan lägga till dig så ändrar du .bloggplatsen.se mot blogg.se! :)

Emma

Kan vi göra ett länkbyte?

DailySims

Heey! SimsMixy här, men nu mera "dailysims", så om du orkar, byt ut Simsmixy länken till DailySims :)

Life of Sims

Hej, jag undrar om det är så att du skulle vilja göra ett länkbyte med mig? Har en nystartad simsblogg och tänkte starta den med en 30 dagars utmaning. Tacksam för svar!

MonteSims

Hittade just hit, superfin blogg!
Jag hade gärna kunnat tänka mig länkbyte med dig! :)

(Sims) micalella

Kan vi göra ett länkbyte?

Ps. Fin blogg!

Simsvims

Länkbyte? :)

Einebrant

Vill du göra ett länkbyte? c: Din blogg är så braa C:

Erika

Hejsan! Jag har precis startat en egen liten blogg om The Sims och skulle gärna vilja göra ett litet länkbyte om du vill det? Kram! :)

Tilda

Precis skaffat mig en blogg! Länkbyte? :)

Misan

Hejsan! Länkbyte? Din blogg ÄGER

Cornelia

Hej jag gör gärna ett länk byte med dig!
skyofsims.blogg.se

Svar: Vad kul! Lägger till dig nu på en gång då
"Kaka"

Ellie

Hejsan, jag undrar om vi kan göra länkbyte? Har nu redan länkat dig :)

Ines och Hanna

Älskar din blogg! Skulle du vilja göra ett enkelt länkbyte? Isåfall lämna en kommentar på våran blogg! www.nattstad.se/alltomsims

Svar: Vad kul att ni gillar min blogg! Jag vill tyvärr inte göra ett länkbyte med er när det redan finns AlltOmSims.blogspot.se Har lämnat en kommentar angående det på eran blogg. Men hör gärna av er om ni byter bloggnamn.
"Kaka"

Meia Alva

Jag har redan länkat dig i min meny, vore roligt om du gjorde desamma! :D

Svar: Absolut! Lägger till dig nu
"Kaka"

Stina

Vad räknas som Simsblogg? HELT bara för sims eller räknas det om man bloggar om det på sin vanliga blogg?

Svar: Med länkbyten vill jag endast ha simsbloggar, endast om Sims :)
"Kaka"

SimsSv

Hej! Vi tycker att din blogg är superbra! Vi undrar om du skulle vilja göra ett länkbyte med oss? :P

Svar: Ja, absolut! Och kul att ni gillar min blogg. Jag lägger till eran blogg så fort jag får tillgång till en dator - sitter på mobilen just nu! Men lägg gärna till mig :)
"Kaka"

Linnea

Skulle du kunna göra ett byte med mig? Skulle bli jätteglad! Kram!

Svar: Jag gör tyvärr bara länkbyten med simsbloggar!
"Kaka"

Aimee

Jag gör jätte gärna ett länkbyte, jag skulle behöva lite mer folk som följer min blogg! :)

Svar: Lämna en länk :)
"Kaka"

Anonym

Jag gör jätte gärna ett länkbyte, jag skulle behöva lite mer folk som följer min blogg, min blogg heter simsili.bloggplatsen.se

Svar: Jag ser nu att du varit oaktiv väldigt länge, kontakta mig igen när du är aktiv så kan vi göra ett länkbyte. Ber om ursäkt för att det tagit mig såhär länge att svara :)
"Kaka"

Emma

Det skulle vara jättekul att göra länkbyte med dig! Lägger till dig nu!

Svar: Hej! Jag såg först nu att du velat göra ett länkbyte med mig. Jag ber verkligen om ursäkt för ett sådant segt svar. Men jag lägger till dig nu! :)
"Kaka"

Cherrys Sims

Hej! Gör väldigt gärna ett länkbyte med dig :)

Svar: Absolut! Lägger till dig på en gång :)
"Kaka"

Linnea

Hej! Skulle jättegärna vilja göra ett länkbyte :)

Svar: Absolut, jag lägger till dig nu på en gång då. Lägg till mig med!
"Kaka"

Carri

Jag kan gärna göra ett länkbyte! :D
Men på min blogg måste man trycka på LÄNKAR i sidan för att se dem. :)

Svar: Jag lägger till dig nu då :)
"Kaka"

Simsbarbie

Gör gärna ett länkbyte.

Svar: Okej! Lägger till dig nu.
"Kaka"

Em

Skulle jättegärna vilja göra ett länkbyte, ska länka dig nu med en gång!

Svar: Okay! Lägger till dig nu.
"Kaka"

Sandy

Skulle du vilja göra ett länkbyte med mig? :)

Svar: Hej! Förlåt för supersent svar, jag länkar dig gärna! Lägger till dig nu på en gång.
"Kaka"

Anna

Åhh, det skulle vara jättekul att bli länkad! Ska jag skriva ett inlägg om dig eller så?
Jag har precis skapat min blogg och har funnit så mycket inspiration från din blogg. Älskar hur du skriver, dina simmar är fantastiska och jag älskar att fördjupa mig i allt som rör sims.

SimZims

Hej! Skulle bli jätteglad om du ville göra ett länkbyte, eftersom att du är en stor förebild inom Sims för mig :) Har länkat dig, så ifall du skulle vilja länka mig I would be sooo HAPPY :)

Svar: Förlåt för sent svar! Jag lägger till dig nu på en gång!
"Kaka"

Julia, Julia, Maia

Hej vi har länkat dig nu :) Vi skulle bli jätteglada om vi blir länkade!

Svar: Ska försöka komma ihåg att länka er om några dagar, när jag är hemma igen. Jag har minne som en guldfisk så påminn mig om jag glömmer bort ;)
"Kaka"

AlexSims

Jag vill gärna ha ett länkbyte med dig! Har länkat dig nu. :)

Svar: Länkar tillbaka dig sen när jag kommit hem nästa vecka! :)
"Kaka"

Anna

Jag tror inte att du anar hur glad jag är över att du har börjat blogga igen, gaaah jag är så glad! Din blogg är så underbar och det skulle vara sååå kul att göra ett länkbyte med dig! Jaaag är så exhalterad!

Svar: Åååh, vad gullig du är. Länkar dig nu på en gång!
"Kaka"

Alexandra

Hej kära "kaka". När kommer min länk upp man tro? :) Undrar eftersom du verkar ha varit aktiv med bloggen.

Svar: Ursäkta, har glömt bort det! Lägger till dig nu.
"Kaka"

Sara, simsdeluxe

Hörru, här har jag gått och trott att jag var länkad hos dig och så upptäcker jag att så minsann inte var fallet. ;) Nä men, kan man få sig en länk kanske? (Du är redan länkad sedan länge hos mig så det är löst! haha!)

Svar: Men gud, jag trodde också att du var länkad faktiskt! Självklart får du en länk herregud! Haha :D
"Kaka"

SimsTi

Hej, om det inte är försent med länkade så skulle jag gärna vilja bli länkad. Har länkat dig. Kram// SimsTi :)

Svar: Nejdå, det är inte försent. Jag länkar dig! :)
"Kaka"

SimsTi ~

Vill bara meddela att jag numera bloggar på blogg.se och inte på nattstad längre. Kram// SimsTi ♥

simsstar

länkbyte?:)

Misty Sims (Alex Sims)

Hej!

Misty Sims (Alex Sims)

Hej! Jag vill gärna göra länkbyte. Redan länkat dig :) (Förresten, du kan gärna ta bort AlexSims som länk!)

Svar: Jag länkar dig nurå! :)
"Kaka"

MoaSims

Jag gör gärna ett länkbyte. (En rätt ny blogg :-))

nattali

Hej jag vill gärna göra länkbyte med dig :)

Svar: Hej! Är din blogg fortfarande aktiv? Återkom med en kommentar så lägger jag till dig!
"Kaka"

LIlla sims älskaren

Hej, skulle du vilja göra ett länkbyte med mig? :)

Svar: Visst! Lägger till dig nu.
"Kaka"

Zilune | Maja

Jag gör jätte gärna ett länk byte med dig! Lägger till dig? ;D

Svar: Visst, lägger till dig nu!
"Kaka"

Michaela

Hej, undrar om du skulle vilja göra ett länkbyte med mig? :D Jag ska nog redan ha din blogg bland mina länkar, annars så fixar jag det på en gång!

Svar: Absolut! Jag fixar det på en gång! :)
"Kaka"



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?