Hawks - Nytt vardagsrum!


Det blir en hel del sömnlösa nätter för att hålla Noah nöjd och glad. Babygungan är en lifesaver though.

Såg att det fanns en hel del grejer i familjekatalogen, jag sålde dem och fick 13.000$. För det inredde jag det annars tomma vardagsrummet med grejer från [detta set] som jag köpt. Men det finns att [ladda ner GRATIS här].


SimsMixy

OMG, du är ju awesome på att inreda!
:)))

Svar: Oj, tack så jättemycket! Själv tycker jag allt ser så tråkigt ut. Tack!
Carolina "Kaka" Bäckström

Fanny-Cecilia

Oh my god!
Fy, vad duktg du är...änä, du är suverän på att inreda:-)

Svar: Tack så jättemycket! Uppskattar verkligen sånahär kommentarer. :)
Carolina "Kaka" Bäckström

misan

Du är jätteduktig!!!


Kaan du inte ha en rundvandring runt deras hus?

Svar: Jo, kanske! Det är ju bara en lägenhet och är i stort sätt bara två rum. Men kan försöka ordna det senare, när jag orkar :D
Kaka - Simsing.blogg.se

Moa

Var hittade du tv:n?

Svar: Hej, jag kommer tyvarr inte ihag det och har ej mojlighet att kolla upp det nu. Sa fort jag hittat sidan kommer jag att gora ett inlagg om det :)
Simsing aka. Kaka



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?