Downloadstips - St.Claire

| Postat i: TS3: Downloadstips
VivaLasVegasSims3 hade lagt upp ett inlägg om den här världen. Så jag bestämde mig för att ladda ner den! Blev kär i staden och flyttade familjen Hawks dit. Det finns inte bara lägenheter och skyskrapor, det finns en mer "lantlig" del också, vilket är en stor orsak till varför jag älskar den här världen.


[Hääär] kan ni ladda ner St.Claire. DO IT. DO IT NOW.




Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?