Evans - Julies vardagsrum

| Postat i: TS3: Familjen Evans
Det behövdes fräschas upp i lägenheten. Så nu är den lilla vardagsrumshörnan lite finare.


Klara

Snäääääälla, kan du inte ladda upp huset på exhange!!!!!!

Svar: Nej tyvärr, det är en lägenhet och det är inte jag som har byggt. Därför känns det nästan lite fel. Men! Jag kanske gör det i framtiden, vi får se!
Kaka - Simsing.blogg.se

SimsMixy

Åå så fint! I min engelska bok står det om en familj och den familjen heter Evans :D

Saga, ALLT OM SIMS

Sofforna var skitsnygga! Var kommer de ifrån?

Svar: Har svarat i ett inlägg nu, eftersom att det var några till som frågat :)
Kaka - Simsing.blogg.se

(Sims) micalella

Vad fint du gör det!! Önska jag också var så bar på att bygga, älskar verkligen fönstret och dess utsikt. :D

Svar: Tack så mycket! :'D
Kaka - Simsing.blogg.se



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?