Evans - Julies flytt

| Postat i: TS3: Familjen Evans
Julie har nu flyttat till en alldeles egen lägenhet i St.Claires absoluta mittpunkt. Det blev ett långt tårdrypande farväl av pappa Aubrey när han lämnade de sista flyttkartongerna i lägenhetens trappuppgång. Han är stolt över sin dotter. 


Det är ännu inte mycket möbler i lägenheten. Köket är nästan helt inrett, men köksskåpen är nästintill tomma.


Sovrummet är fint inrett och Julie har gjort det mysigt med lite nyinköpta ljus. En brasa har hon också tänt. Hela lägenheten komme få en rejäl makeover när pengarna finns till. Just efter dessa bilder togs ändrade jag plattorna i taket.


Anonym :)

Vart har du laddat ner sängen, nattduksborden, lampan på nattduksbordet, kuddarna, byrån, dekoren på nattduksborden, tavlan, eldstaden och växterna?
DU kanske inte kan visa allt men det ser ut att vara ett set så då kankse det blir enklare. Tack!

Svar: Svarar i ett inlägg
Kaka - Simsing.blogg.se

montesims

Så fin lägenhet! Har du laddat ner den eller finns det redan i spelet? :)

Svar: Den finns redan i staden St.Claire, men jag har inrett den själv! :)
Kaka - Simsing.blogg.se



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?