Evans - Allisons tonårsrum

| Postat i: TS3: Familjen Evans



Ida

Har du många buggar i ditt spel eftersom du laddar ner så mycket? Undrar eftersom jag är sugen och ladda ner något du har gjort

Svar: Jag har svarat på din fråga i ett inlägg. :)
Kaka - Simsing.blogg.se

EmmaWasMyName (dayviwes)

Hej! Du skulle inte kunna ladda upp familjen Evans hus? Älskar det!

Mvh Emma

Svar: Hejhej! Det finns att ladda ner här: http://www.thesimsresource.com/downloads/1175242 Eftersom att det inte är jag som gjort det vill jag inte "sno" det och lägga upp det. :D
Kaka - Simsing.blogg.se

Sanna

Vart hittar du allt krimskrams? Colaburkar, kuddar och textiler över sängen osv!

Svar: Jag kommer tyvärr inte ihåg exakt, eftersom att jag är på fel dator och inte kan kolla i historiken. Men en sida att rekommendera är http://one-billion-pixels.blogspot.se/ Men när jag kommer hem kan jag försöka hitta länkarna så skriver jag ett inlägg om det senare. Verkar vara många som undrar :)
Kaka - Simsing.blogg.se

Emma

Länken du gav i en annan kommentar det är ju inte den inredning m.m som det är i familjen Evans hus+!?!?!?!?!!?!?!?!?? Jag vill ladda ner det för allt ''krimskrams''! Snälla! Ladda upp ditt egna typ på exchange eller mediafire som sims pack och ge länk!!!

Svar: Det mesta jag använder i deras hus osv är från den länken jag länkade. Men om du vill ha de möbler jag har osv kan du ladda ner deras hus här: http://snigelcancerssims.blogg.se/2012/august/sunday-house.html Det är alltså inte jag som gjort huset, därför vill jag inte ladda upp det och "säga att det är mitt". :)
Kaka - Simsing.blogg.se



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?