Evans - Adam Evans

| Postat i: TS3: Familjen Evans

En kall höstnatt föds en pojke som får namnet Adam. 

Adam växte upp och har byggt upp en stark relation till storebror Aiden. Aiden själv kan knappt bärga sig, han vill att Adam ska bli äldre omedelbums så att de kan leka massa galna grabblekar tillsammans!


Ida

Sv; Ja jag måste fortsätta på min snart, var ett tag sedan men jag har inte så bra tålamod så vi får se hur det går. nu har jag också Enhörningen och den käkkar upp mina plantor ;)

sqlinda

hur laddar man ner kläder och så??
VIlken program är bra att använada???`????????????

Svar: Vad menar du? Man behöver inget program för att ladda ner Custom Content. Vad är det du exakt behöver hjälp med?
Kaka - Simsing.blogg.se



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?