Evans - Verklighet

| Postat i: TS3: Familjen Evans

Planerna om ett till barn blev till verklighet och Julie är nu gravid. Både Rick och Julie har önskan om en flicka!


Aiden har nu växt upp till ett barn. Han är en lillgammal liten gosse och älskar allt som har med vetenskap, logik och uppfinning att göra. Han fick egenskapen Excentrisk, därmed vill han gärna uppfinna saker när han blir äldre.


Yaren

Älskar familjen!
Det är väl generation 3 eller 4?

Svar: Aiden är generation 4! :D
Kaka - Simsing.blogg.se

Karin

Älskar din blogg ! Har bara etvå frågor . Hur kan du ta så fina bilder? :)
Och vad andvänder du för dator? Eller har du något förslag på en bra laptop med bra grafik och så ? :)

Svar: Här står det lite mer om vad för dator jag spelar på: http://simsing.blogg.se/2013/february/buggar-vilken-dator-spelar-jag-pa.html Det är en superbra laptop men är dock inte min egna, det är min sambos. Bilderna beror väl helt på grafiken. Och för att få bra grafik måste du ha ett BRA grafikkort, det kan du säkert uppgradera på din nuvarande dator. Sen så redigerar jag bilderna ibland, antingen i photoshop eller gimp. Vad kul att du gillar min blogg!
Kaka - Simsing.blogg.se

Tilda

Söt gosse den där Aiden! :)



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?