Ny design

| Postat i: Allmänt
Tänkte att jag skulle förnya bloggen lite. Det är inte mycket som ändrats, bara headern, menyn och bakgrunden. Ska sitta och pilla i kodmallarna lite till, sånt där småfix som kommentarsfält, fonter och liknande. Tycker det är kul! Jag tycker fortfarande att den ser så otroligt stökig ut, vet bara inte riktigt vad jag ska göra åt saken.

Förresten, tycker ni att jag ska ha en mörk eller ljus bakgrund? Det är ju trots allt ni som klickar er in hit varje dag.

(UPDATE 31/12: Jag har nu gjort en hover där alla simsbloggar är. När du för musen över orden Simsbloggar i menyn kommer en lista rullas ner med alla mina länkbyten)


Viola

Skitsnygg header!
Helt klart ljus bakgrund, det känns mer inbjudande tycker jag :) Men var inte rädd för lite färg i bakgrunden ;)

Svar: Tack för ett snabbt svar! Menar du färg som i helfärgad bakgrund eller något med mycket färg? Hade först tänkt mig en rymdbakgrund, det såg bra ut men jag tänkte att det kanske är för jobbigt för ögat.
"Kaka"

Louise

jag tycker att det ska vara en ljusbakgrund, men färg spelar det ingen roll! :)

Vart är håret från som du har på simmen i din header? :)

Svar: Har svarat på det i ett inlägg nu :)
"Kaka"

Anna

Så snyggt :D :D Ösnkar jag kunde sånt

Svar: Det är inte alls svårt! Lärde mig att koda när jag var liten, bara genom att googla på bloggdesign! :D
"Kaka"

Viola

Jag tycker det är roligt med färg bara haha :) antingen i bakgrunden eller bara typ färgfläckar eller något :D annars är det supersnyggt som det är redan nu!

victoria

Gillar den ljusa!

emelie

Så fint det blev! Jag tycker om den ljusa =)

Sofia

svar: åh ja! älskar deras produkter, eller okej, de få produkter jag testat :) men jag gillar de jag har! :)

queenofsims

Supersnyggt! Gillar att det är ljust, känns fräscht nu när vi snart går mot ljusare tider :)
Håller själv på och fixar med en alldeles ny bloggdesign och det här med kodmallar och stilmallar är definitivt inte min grej haha.

Svar: Då får jag väl önska dig lycka till med alla koder då! ;D Ser fram emot resultatet.
"Kaka"

queenofsims

Tack så mycket haha! :) Om alla koder vill lyda mig så dröjer det nog inte länge innan den nya designen dyker upp.. :D

Annis

Jag tycker att det hade varit snyggt med en mörk bakgrund,men ser att jag är den ända:-D

Annis

Jag tycker att det hade varit snyggt med en mörk bakgrund,men ser att jag är den enda:-D

Svar: Jag tycker nog också det tror jag... gillar ju mörka färger i verkligheten så jag är lite delad. Vet inte hur jag ska göra haha :(
"Kaka"

Evve-Normal is boing!

Åhhh älskar sims. Här ska jag definitivt stanna :D

Svar: Gör gärna det! :D
"Kaka"

Stephanie, Othersims

Tycker verkligen om det ljusa! :D

Sofie♥

Åh vilken bra blogg du har, här ska jag verkligen kolla in oftare! :D

Kaffehörnan

Snyggt



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?