Downloadstips - Kläder till din bebis (mod)!

| Postat i: TS3: Downloadstips
Är du lika trött som jag på att dina bebisar är inrullade i en tråkig filt?
Då är den här moden gjord för dig! Den gör så att din bebis får kläder.
Det slumpas, så alla bebisar får inte det, ibland får de den vanliga filten.

Mer information finns när du klickar på bilden eller på "Ladda ner".



Sofia

vad coolt! :)

Sofia

vad coolt! :)

Simslove

Najjs! :D

Anonym

Efter att jag hade laddat ner det här modet så kunde inte mina simmar få barn. Eller de kunde få det, men antingen så kunde jag inte se bebisen eller så var det bara som en lång planka ut i luften. Riktigt irriterande!

Svar: Det beror på dåligt CC, inte modet.
"Kaka"

mikaela :)

Om man har Master controller, och trycker på bebisen och sedan NRAAS så kan man gå till advanced och sen edit in CAS, så kan man visst ändra kläder på bebisar, ifall att den nu skulle råka få filten och man vill ha annat :)

Svar: Jaså! Där ser man. Tack för tipset!
"Kaka"

Simstower Johanna

Hej! När jag ska klicka på länken 'ladda ner' så kommer det upp en sida 'not found' så jag undrar om det inte går att ladda ner det längre eller om det är något problem med min dator?

Svar: Nej tyvärr, det går inte att ladda ner längre :( Om jag inte hittar en ny fungerande länk tar jag bort inlägget. :)
"Kaka"



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?