TS4: Lockwood - Phillip Lockwood

| Postat i: TS4: Familjen Lockwood

Mitt i natten vaknar Ariana av ren och skär smärta. Hon tänker att det bara är falskt alarm och tänker lägga sig i badkaret i ett bubbelbad men inser snabbt att det faktiskt är dags på riktigt. 


...så de bär av till sjukhuset! Mason är i ren panik och vet inte alls hur han ska bete sig. DERAS BARN ÄR PÅVÄG!


Efter x antal timmar på sjukhuset föds en liten pojke som får namnet Phillip Lockwood. 


Ariana är helt slut och lägger sig på sängen för att vila, men somnar snabbt. Mason tar därför hand om lille Phillip och förundras över den kärlek han redan känner för det lilla knytet. 

På morgonen är det dags för Dixon att träffa sin lillebror för första gången. Han tycker det är lite tråkigt att han är så liten och gråter så mycket... men en dag ska han lära Phillip allt han kan! 


SimsCandoris

Haha, klockren bild på Mason i hans före födsel-panik ^^ Grattis till lille Phillip, så söt han är! (ja, alla bebisar ser mer eller mindre likadana ut men sista bilden är verkligen söt hehe)

Anonym

Kommer du någon gång skriva om familjen Evans igen eller har du slutat med den helt?

Svar: Någon gång kommer jag göra det! Men jag vet inte när.
"Kaka"



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?