TS4: Ladda ner Lady Gaga tatueringar

| Postat i: TS4: Downloadstips
Om ni bara visste hur excited jag blev när jag hittade dessa Lady Gaga-tatueringar för några veckor sedan. Jag gissar att många av er också avgudar Lady Gaga och hennes musik, men någon jag vet älskar henne är någon ni känner mycket väl, en bloggare vid namn Sara på SimsDeluxe.se. So here you go Sara, nu har du en anledning till att börja spela The Sims 4! ;)



Sara, Simsdeluxe

haha, vad gullig du är! Jag jobbar på det här med TS4. Vill att det ska vara kul men får inget flyt i spelet. :(



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?