Önskesim: Aubrey Peterson

| Postat i: TS4: Önskesimmar
Nu har jag börjat få lite ordning på det här med ljudet, men det är fortfarande inte helt bra. Denna gången var det dock bilden som strulade... färgerna är pyttelite annorlunda i videon än vad de var i verkligheten. Men det är inte en så jättestor skillnad iallafall!



Aubrey Peterson önskad av Tilde
"Aubrey är en helt vanlig stadstjej som växte upp i en rik familj. Hon har aldrig varit något problembarn. Vad hennes föräldrar än sagt till henne har hon lyssnat och gjort vad hon ska. I skolan skötte hon sig exemplariskt och fick bra betyg. Nu pluggar hon vidare som författare medans hon bloggar om sitt vardagsliv. Hon är en mycket kreativ tjej som ofta spenderar för mycket tid på WeHeartIt eller Tumblr. Hon driver en blogg om sin vardag och fotografering, men skriver även mycket och hennes dröm är att bli en författare. Hon har även en stor Instagram där hon dagligen postar fina bilder på mat och design"

Custom content: 
Hår av Stealthic - Ögonskugga av SM-sims - Ögonfransar av Simaniacos - Jeans av JS SIMS - Huddetaljer av Chisami - CropTop av Sim4Ny - Converse retexture av MissParaply - Kjol & peplumtop av MissParaply
 
Vill du också önska en sim? Var vänlig lämna en kommentar i [detta inlägg].


Stephanie Johnsson

Åh! Så fin hon är! Älskar håret!

Svar: Ja, visst är det fint! Det är de bästa håren jag hittat till Sims 4. :D
"Kaka"

Tilde

Åh tack så mycket! Gud vad fin hon blev :D Älskar verkligen håret! Och förresten, vad heter du på ORIGIN? :) Så att man kan söka upp dig och hitta simmarna ^^

Svar: Vad kul att du gillar henne! Jag heter CAROLINA747 på Origin. :)
"Kaka"

Violassims

åh så snygg :3 kommer sno lite cc från den listan ;)

Svar: Ingen fara ;)
"Kaka"

starssim

Otroligt vad fina simmar du gör!:) längtar verkligen efter min sim:)

Svar: Åh, tack du! :)
"Kaka"

simsstar

jo jag skulle ju ta en bild från din blogg och lägga upp den på ett av mina inlägg men hittar ingen jag kan kopiera. har du något förslag på vilken jag kan ta?:)

Svar: Ta vilken du vill. Jag har kopieringsskydd på min blogg, men du får printscreena! :)
"Kaka"



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?