TS4: Lockwood - Dixon blir tonåring

| Postat i: TS4: Familjen Lockwood

Skolan har tagit slut för dagen och Dixon och Phillip har just gjort klart sina läxor. Dixon berättar för sin lillebror om hur svår den här veckan har varit för honom, han såkallade kompisar vill inte leka med honom och en pojke har till och med tagit hans bricka med mat när de stod i matsalen. Phillip, som ser upp till sin bror, blir riktigt rädd och ledsen. 


När pojkarna går ner till köket ser de sina föräldrar diska och städa i köket. Pappa Mason gör en tårta till Dixon eftersom att det är hans födelsedag idag. De har inte hunnit fira det på morgonen och valde att fira det nu på eftermiddagen istället. 


Mason är riktigt nöjd över den tårta han gjort till Dixon - jag menar, kolla bara på hans leende? 


Dixon växer upp till en klok tonåring med egenskaperna musikälskare, geni och snabblärd. Hans ambition har även vuxit till att bli en riktigt förståndig student. 


Huset blev tvunget att byggas ut nu när Dixon känner sig lite för stor för att dela rum med sin lillebror. Detta har varit ett pågående projekt, men är äntligen klart! 



Evve

Huset blev hur fint som helst :D
Du kan inte göra så man kan ladda ner det?? :))

Svar: Jo, jag ska försöka komma ihåg att göra det nästa gång jag öppnar spelet! :D
"Kaka"

violassims

Alltså giiiirl, ditt sätt att berätta på är ju helt amazing!
Hahaha, har Mason fått en liten gubbmage? :P Älskar metabolismen i fyran!!!
Stilig tonåring du! Han borde skaffa en liten nördig flickvän :D

Svar: Why thank you! <3 Haha, ja det har han! Inte undra på med tanke på hans matlagningsskills dock haha xD
"Kaka"

Yasmin

Älskar att följa Lockwood familjen hur du har historier vad de hittar på hela tiden har dock inte sims 4 men det är väldigt kul att följa. Jag hoppas det kommer mer.

Svar: Tack, vad roligt att höra! <3
"Kaka"

Why Not?

violasims: Han kanske ska träna mer?

Lilla sims älskaren

Jätte kul att följa familjen Lookwood! Super snyggt hus! Längtar efter att ladda ner det : )

Svar: Vad kul! Det finns att ladda ner nu :)
"Kaka"

violassims

Why not, varför skrev du mitt namn framför? :P

Cherry

Wow huset blev verkligen fint, själv så är man kass på det haha :D

Svar: Det finns att ladda ner nu! :D
"Kaka"

Why Not

Jo, jag menade som ett svar fast ändå inte :-) Mason kanske bara behöver träna mer så han slipper sin lilla kock-mage :)

Matilda

Kan du inte lägga upp fler bilder på huset? Såååå fint :)

Svar: Jag har tänkt att ladda upp det till galleriet under dagen, får se om jag tar några bilder eller hur jag gör. :D
"Kaka"



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?