Let's Play: The Sims 4 Legacy Challenge [PART 4]

| Postat i: The Sims 4 Legacy


Hej hörrni! Här har ni del fyra av min generationsutmaning. Keep in mind att den spelades in den elfte Januari och mycket uppdateringar och liknande har kommit sen dess. Jag ville passa på att skriva och be om ursäkt - medans jag ändå håller på med det här inlägget liksom - för jag har tappat simslusten helt. Den maniska spelglädjen jag hade är som bortblåst! När jag sedan loggar in här varje dag och inte ser någon respons gör det mig ännu mer otaggad. 

Som tur är har jag ett färdiginspelat klipp kvar som åker upp någon gång kring veckan. Har jag fortfarande ingen simslust efter det kan det dessvärre bli tyst här ett tag.


Cherry

Yaay alltid lika kul med lagcy challenge men synd att du känner att du tappat simslusten, kan dock förstå vad du menar haha ena ögonblicket är man helt fast och nästa så orkar man inte spela alls..^^
Hursomhelst, hoppas simslusten är snart återfunnen! ;)

Amanda W

Vilket sött litet hus du har fått till. :D
Förstår helt och hållet vad du menar med simslusten, den kommer och går. Går mer för mig med Sims 4. :P
Tycker det är riktigt kul med legacy och längtar tills hon kommer börja skaffa barn!

LillaSimsÄlskaren

Så synd det där med simslusten.. Ville bara säga att du alltid är lika grym!!❤️

Svar: Tack du! <3
"Kaka"

Sara

Min simslust kommer och går :) Såg att det är påväg en expansion med jobb till ts4. Kanske kan det få igång spelglädjen? :D

Svar: Ja, kanske det! :D
"Kaka"

Josefine

Synd med lusten, även om jag känner igen det. Har det senaste spelat med typ 7 familjer bara för att jag blir uttråkad av en, haha.

Hade varit tråkigt om det blev tyst här på bloggen. Det är tyst på många Simsbloggar just nu, och du driver en av de jag läser mest! :) Men såklart så ska du själv avgöra, vill bara att du ska veta att jag läser även om jag är urkass på att kommentera.

Svar: Jag ska verkligen göra mitt bästa för att hålla igång bloggen!
"Kaka"



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?