Ladda ner: Lockwoods hus

| Postat i: Skapelser, TS4: Downloadstips, TS4: Familjen Lockwood
 

Här har ni Lockwoods hus! Ni hittar mig under namnet CAROLINA747.
Kom även ihåg att ha de två rutorgna "eget innehåll" & "okänt innehåll" ibockade för att hitta detta. 


Amanda W

Riktigt snyggt hus! :))

Svar: Tack!
"Kaka"

Felicia

Glad alla hjärtans dag!

Anonym

Hej! Hur gör man för att komma in i galleriet?

Svar: Tryck F4 :)
"Kaka"

Em.

Hej! När kommer del sex av Legacy videorna? Kram :)

Svar: Jag vet faktiskt inte... Ska försöka få upp den snart :D
"Kaka"

simsstar

Riktigt snyggt hus! Har sparat den i mitt galleri så jag kan spela med det. Synd att du inte är lika aktiv längre. Denna blogg är en av dom jag läser mest!:)

Svar: Nuså är jag aktiv igen! Kul att du tycker om huset ♥
"Kaka"

:)

Hej!
Jag skapade en Sim efter dig på Skapa-En-Sim demo:t. :)
Kram

Finns i Galleriet! ->
Hushåll: Simsaren "Kaka"
Användare: abc1766938447

Svar: Whaaat! Åh vad roligt, ska kolla in den när jag orkar öppna datorn.
"Kaka"

LIlla sims älskaren

Händer inget när jag trycker på f4.. Jag får välk se till att fixa det på något sätt.

Hilda

Hur gör man så att man kan ladda ner CC från galleriet? När jag laddar ner CC innehåll försvinner det bara. Snälla hjälp! :(

Svar: Man kan ej få med CC från galleriet, du måste leta upp det själv. Därav länkar jag alltid det jag använder :)
"Kaka"

Lilla sims älskaren

Hoppas du kommer tillbaka snart. Du har verkligen bästa bloggen i VÄRLDEN!!

M

Hilda - Du kan inte ladda ner cc från galleriet. ut på google och leta upp ditt cc för som sagt kommer det inte att gå :)

Simsessans

Älskar huset! <3 Kolla gärna in min nystartade simsblogg där jag uppdaterar mina simshistorier från spelet. www.simsessans.blogg.se

Svar: Ska kolla in den nu på en gång. :)
"Kaka"

Michu

Din blogg är verkligen en underbart bra blogg och jag blir alltid så inspirerad av att läsa om ditt spelande och skapande och historier.. och allt! :) Du är en av de få simsbloggar jag verkligen kollar varje dag, fastän jag vet att det kanske inte uppdateras så ofta xD

Svar: Tack så mycket! Vad glad jag blir. Det är sånahär kommentarer som får mig att börja vilja blogga igen. :)
"Kaka"

Yojo

Varför uppdaterar du aldrig?

Svar: Jag har ingen simslust bara. Jag uppdaterar så fort den kommer tillbaka.
"Kaka"



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?