Simslust

| Postat i: Allmänt
Hej fina läsare. Är ni kvar? 

Jag har återigen tappat simslusten vilket resulterat i noll uppdatering eller engagemang. Som vanligt ber jag om ursäkt för det... Men nu börjar jag känna hur simslusten smyger tillbaka i och med det nya expansionspaketet. 

Vad tycker ni... ska jag börja blogga igen?


julia

Ja det tycker ja! Men snälla kan du posta lite mer sims 3 :)

Vilket föredrar du att spela? sims 3 eller 4? Själv tycker ja mest om 3:an

Svar: Just nu föredrar jag fyran :)
"Kaka"

Evve

Jaa, har saknat dina inlägg :DDD

LIlla sims älskaren

Jaaaaaaaaaaaaaaa!!!!

thesimslife

Det lär du ju bestämma själv, men ja det är ju roligt att läsa dina inlägg, men allt beror ju på om bloggaren själv VILL blogga. Annars är det ju inte så roligt :)

Anonym

Jaaaa :)))

violassims

JAAAAAA!! VERKLIGEN!
Har saknat att se dig i mitt bloggflöde <3

Amanda W

LÄTT ATT DU SKA! :D Saknar din blogg som faen!!
Men som de andra sagt, bara om du vill börja igen. :)
Du är saknad!!!

Mandarinen

Jaa, gör det! :)

Felicia

Ja fortsätt blogg!

wilma

jag tycker att du ska börja blogga igen men du bestämmer själ sedan tycker jag det hade varit kul om du hade kunnat blogga lite om sims 3 också eftersom det är den jag själv spelar och tycker personligen att den är lite roligare att läsa om men om du inte vill det så gör du inte det är bara vad jag tycker.
älskar bloggen!

Svar: Vi får se när jag börjar blogga om trean igen. Hoppas du stannar kvar i alla fall! ♥ Du kan ju alltid läsa igenom mina gamla inlägg annars ;)
"Kaka"

Cherry

Det tycker jag absolut att du ska! :D

Anonym

Jag tycker samma som Wilma och Julia, jättebra att du bloggar om the sims 4 nu när det har släppts men lite mer om the sims 3 kanske, men det är ju helt ditt val och dessutom förstår jag att du hellre vill blogga om the sims 4 eftersom du föredrar fyran just nu ;). Du får ha det så jättebra! Kram

Svar: Någon gång kommer jag att återkomma till trean. Men jag kan inte säga när, eftersom att fyran är det jag vill ha i fokus just nu. Tack och detsamma! ♥
"Kaka"

Stina

Saknar dina uppdateringar, så det är klart att jag vill att du fortsätter uppdatera. Men den här bloggen är ditt val, vill du fortsätta blogga, så gör du det. Har du ingen lust till det, då kanske det inte är något du ska göra? Lycka till med vad du än väljer göra, så länge det är det som du själv vill. :)

Svar: Att fortsätta blogga kommer jag nog göra i flera år framåt, men kommer vara med uppehåll då och då eftersom att simslusten jämt försvinner. Är väldigt manisk av mig, haha :)
"Kaka"

Jossan

Men daah, klart du ska!!

Du Vet Vem or nah

Jaaaaaa <3

bex

Absolut!!!

Jehn

Har varit en trogen följare i ca 1 års tid, kollar på din blogg dagligen i hopp om ett nytt inlägg. Så ja, jag kan bara hålla med de andra, du är saknad!!
Förstår hur du känner också, det är precis samma för mig, simslusten kommer och den går... Håller tummar och tår att den kommer tillbaka för dig!

Kram!

Svar: Det är tillbaka nu och jag har några inlägg schemalagda. Vad kul att du följt min blogg, tack så mycket ♥
"Kaka"

Mjölkkanna

Jaaaaaa!



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?