Evans - Vila i frid Smirnoff

| Postat i: TS3: Familjen Evans

En dag är hunden Smirnoffs dag kommen. Liemannen kommer och hämtar honom. Smirnoffs hundkompis Bailey ser riktigt ledsen ut i bakgrunden. Förutom Bailey är resterande simmar i hushållet riktigt ledsna de med. Speciellt Ana som haft honom sedan han var valp.

För att muntra upp stämningen lite gör Paige ett litet hyss på sin mamma. I schampoflaskorna har hon lagt någon random blåfärg. Cassie tar inte alls deta särskilt bra och blir istället arg på sin dotter.


Elin

Hej! Skulle du kunna göra ett inlägg om hur du kan få din sim "naken" alltså så inte den där suddiga grejen är uppe?

Svar: Jag har redan ett inlägg om det. Om du kollar i inlägget "FAQ" eller i det som heter "Mods jag använder" :)
"Kaka"

Mydreamsims

Kommer du att lägga ut Ana på Exange?😜😍

Svar: Kanske! Inte bestämt mig ännu. :)
"Kaka"

Stephanie Snowhall

Hittade din blogg idag och vill läsa mer :D Mer inlägg :D

Svar: Bloggat nu!
"Kaka"

Meia Lindholm

Ser ut som epicfaiil's nya hår färg :D
wooow

Poppan

Först vill jag bara säga att din blogg är bäst!:) även fast jag har fäst mig så mycket vid sims 4 att jag tycker att sims 3 berättelser är dåliga! Så tycker jag att familjen evans och alla andra sims familjer du skrivit om är dom bästa bästa berättelserna jag har läst!! Jag har snart läst klart hela familjen evans från början till slut! (Jag letade i evigheter innan jag hittade första inlägget om evans):) i alla fall din blog är bäst både för att du skriver så bra berättelser och för att du får allt så levande:) hejjdåååå!!

Svar: Åh vad kul, tack så jättemycket fina du! <3
"Kaka"



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?