Evans just nu

| Postat i: TS3: Familjen Evans

De här damerna är alltså vad hushållet Evans består av nuförtiden. Cassandra Evans, hennes dotter Paige och Cassandras flickvän Ana.

Två hundar kom även med i bilden när Ana flyttade in. Den stora hunden blev omdöpt till Smirnoff och den lilla till Bailey. Att två vovvsingar kommit till familjen passade bra eftersom att det inte var längesedan deras förra hund Luigi gick bort. 


Anonym

WCIF Pagies tröja o byxor

Sanna

Känner mig alltid så jobbig haha <//3 WCIF Paiges hår?:)

Erika

Har Paige blivit tonåring?! :o

Svar: Jo :D
"Kaka"

Julia

OMG! Asså jag dör så fin Pagie blev!

Cherry

Haha, Smirnoff och Bailey! Blir intressant vad nästa hund, om det blir någon, kommer att heta ;)

Svar: Haha jaaadu ;)
"Kaka"

Ister

Kommer du att fortsätta med 3:an efter fyran? känner mig lite förvirrad att bli helt kvarlämnad med 3:an nu i september :)

Svar: Hur menar du? Jag kommer att fortsätta med trean när jag köpt fyran. :)
"Kaka"

Ida

Du jag måste säga att jag verkligen gillar din simsblogg. Du har alltid så himla grymma cc och det känns som att mitt spel har utvecklats skitmycket sen jag hittade din blogg och därifrån började hitta annat cc också.

Anonym

Om Paige bara blir äldre så måste ju oxå hennes mamma bli de?

Svar: Nä? De behöver ju inte åldras exakt samtidigt. :)
"Kaka"

Kajsa

Har Paige blivit tonåring? :O Vad fin hon blev <3

Svar: Japp!
"Kaka"

Stephanie, Othersims

Åh så fina!! :3

Sandy

Hej Kaka! Vad fina Evans är och vad snygg Paige blev som tonåring! Skulle inte du kunna ladda upp dina senaste simmar i släkten Evans? Alla är så fina och snyggt gjorda, mina simmar blir aldrig lika vackra som dina. Hur lyckas du egentligen? Hoppas att du kan ladda upp simmarna på t.e.x mediafire, som sagt är dem oerhört fina och välgjorda! Hoppas allt är bra med dig! Kram Sandy

Svar: Det roliga är ju att jag aldrig ändrar deras utseenden, alla i familjen (förutom Cassandra Evans den första) är ju födda i spelet, därav har de ärvt sitt utseende. Bra gener, hehe ;) Det kan hända att jag laddar upp dem när jag slutat spela med dem. Om du kollar i min exchange (heter Carroeb) så hittar du lite simmar jag haft i spelet.
"Kaka"

Felicia

Så söta!!! Ana är rikigt söt

Mydreamsims

Kan du ladda upp Ana på exhange

Svar: Hmmm... kanske! Ska fundera på det
"Kaka"



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?